fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אולם ומלואו

1500 מקומות ישיבה, מסכים ענקיים, כיסאות ממוחשבים, אולם מיוחד לילדים, מערכות הקרנה מהמתקדמות בעולם ופרט חשוב במיוחד - השורה הראשונה בכל האולמות מתחילה במרחק של שישה מטרים מהמסך. מתחם הסינמה סיטי שהשיקו השבוע האחים אדרי בנתניה הוא כל מה שחלמתם עליו והרבה יותר
350 איש (צילום: סיון פרג')
350 איש (צילום: סיון פרג')

 

 

מהפכת תרבות בנתניה. ביום חמישי הושק מתחם הסינמה סיטי במרכז רוגובין פדרמן, באזור התעשייה החדש של נתניה. זהו המתחם החמישי של הרשת בבעלות האחים משה ולאון אדרי והחדיש ביותר מבין המתחמים המצליחים בגלילות, ראשון לציון, כפר סבא וירושלים. בהקמת המתחם הושקעו 145 מיליון שקלים – 45 מיליון שקלים באולמות הקולנוע ו-100 מיליון שקלים בפיתוח קומת המסחר והקרקע. המתחם כולל 14 אולמות קולנוע ובהם 1500 מקומות ישיבה וכן מסעדות מובילות שיהיו פתוחות גם בסופי שבוע.

במסיבת העיתונאים לרגל השקת המתחם, ציין לאון אדרי, נשיא קבוצת אדרי, כי כעת גם לתושבי נתניה יש מתחם בידור ובילוי חדיש ליד הבית. "אנו גאים להשיק מתחם סינמה סיטי נוסף, המצטרף למתחמים המצליחים בגלילות, ראשון לציון, כפר סבא וירושלים", אמר אדרי, "המתחם יאפשר כעת לתושבי נתניה וסביבתה ליהנות מבילוי אולטימטיבי וחדיש המכיל את הטכנולוגיה והחידושים המתקדמים ביותר בתחום הקולנוע. סינמה סיטי, מאז הקמתה לראשונה בשנת 2002 בגלילות, חוללה מהפכה בענף הקולנוע בארץ – היינו הראשונים להטמיע קונספט בידור חדשני בארץ. אין לי ספק כי המתחם בנתניה, יחד עם הפעילויות והחנויות שמציע רוגובין פדרמן, יזכה להצלחה כבירה כמו אחיו בגלילות וכפר סבא".

האח משה אדרי, המזוהה עם התעשייה המתחדשת של הקולנוע הישראלי, אמר כי בזכות מתחמי סינמה סיטי הישראלים חזרו לקולנוע. "אני נרגש לחנוך את המתחם המצטרף למשפחת הסינמה סיטי, שהחזירה לקדמת הבמה את הקולנוע בישראל. בזכות מתחמי הסינמה סיטי הפכנו את חוויית הקולנוע בישראל לחוויה תרבותית רב-גונית והחזרנו מאות אלפי צופים אל בתי הקולנוע. כמשקיעים הגדולים בתעשיית הקולנוע הישראלית, המפיקים למעלה ממחצית מהסרטים הישראליים וכמפיצים עיקריים, אני גאה על כך ששמנו חותם והפכנו למודל לחיקוי בארץ ובעולם".

בהשקה השתתפו גם אבי אדרי, קובי רוגובין, הבעלים של חברת רוגובין, ורן פדרמן, הבעלים של חברת בנייני פדרמן.

350 איש (צילום: סיון פרג')
350 איש (צילום: סיון פרג')

מסעדות מובילות

מתחם הסינמה החדש מעוצב בשיא הטכנולוגיה: הקרנת הסרטים מבוססת על טכנולוגיית קרני לייזר, כמעט בכל פינה מוצבים מסכים ותאורות לד, מהתקרה משתלשלים נברשות ייחודיות וכדורי תאורה, המושבים באולמות מסומנים בצורה בולטת, התקרות והעמודים מוארים ומקושטים בתמונות, בובות ודמויות מובילות מעולם הקולנוע בארץ ובעולם. ליאון אדרי, שהיה אחראי על בנייתו הפיזית של המתחם: "זה המקום הכי חדיש בארץ, בעיצוב ובניית המתחם הושמה תשומת לב רבה לצורכי ילדים".

המתחם משתרע על 8000 מ"ר בשתי קומות. 14 אולמות הקולנוע הוקמו על 4000 מ"ר עם 1500 מקומות ישיבה. האולמות הוקמו בגדלים שונים: שני אולמות וי איי פי עם כורסאות מפנקות בעלות משענת חשמלית מתכווננת, אולם ענק להצגות תיאטרון, קונגרסים וטקסים עם 350 מקומות ישיבה ושני אולמות DBOX המצוידים בכיסאות ממוחשבים הזזים בהתאם לסרט המוקרן וכוללים מערכת קול היקפית המותקנת במושבים ולאונג' מעוצב ובו דלפקים המגישים מזון ושתייה באופן חופשי.

קומה המסחר הוקמה על 4000 מ"ר וכוללת מסעדות מובילות שייפתחו בקרוב:  מסעדת שגב קונספט, ארקפה, סניף של רשת המסעדות הבווארית ביירן, בר המשבצת, גלידה אניטה, בית קפה פנטזיה, ללין, עד העצם אקספרס, מסעדת קמפאי ועוד.

במתחם הותקנו אמצעי הקרנת סרטים מהמתקדמים בעולם, בעלות של 1.8 מיליון שקלים, הכוללים 9 מערכות הקרנת לייזר המאפשרות איכות צפייה בתלת ממד ברמה הגבוהה ביותר. חידושים נוספים: השורה הראשונה בכל האולמות מתחילה במרחק של שישה מטרים מהמסך, המושבים מסומנים באופן מוטבע בריפוד, התאורה צמודה למדרגות, המסכים ענקיים ויש אולם מיוחד לילדים אליו מגיעים דרך מנהרת זמן מוארת. בכניסה הוקם בית קפה והחנייה תתאפשר בחינם ליד המתחם ובמגרשי החנייה של סלקום והאצטדיון.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות