fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלו עבודות הכנה לקראת הקמת מחלף חדש בכביש 22

עבודות בנייה בנאות אפק. צילום: דוברות העירייה
עבודות בנייה בנאות אפק. צילום: דוברות העירייה

לאחר סיום תכנון מפורט החלו עבודות ההכנה לקראת הקמת מחלף חדש מחלף "ביאליק צפון" באזור שכונת צור שלום. המחלף יוקם מול שדרות חן בשכונה ויתחבר לרחוב. הקמתו של מחלף ״ביאליק צפון״ (שדרות חן) הנו חלק מפרויקט בנייתה של השכונה החדשה "נאות אפק״, אשר נכללת ב"הסכם הגג", בה ייבנו 4,573 יחידות דיור.

עבודות בנייה בנאות אפק. צילום: דוברות העירייה
עבודות בנייה בנאות אפק. צילום: דוברות העירייה

 המחלף יוריד את עומסי התנועה ויקל על תושבי השכונות הצפוניות בעיר ולבאי אזור התעשייה שנאלצים היום לרדת לכביש 22 במחלף ביאליק (אזור שכונת אפק) ומעמיסים בעיקר על רחובות חוגלה, התל, חיים ועגנון, שהנם רחובות עירוניים צפופי אוכלוסייה.

 לאחר הקמתו של המחלף החדש יוכלו התושבים להגיע בצורה מהירה ובטוחה ישירות לצור שלום ולאזור התעשייה. כמוכן ישמש מחלף ״ביאליק צפון״ ככניסה הראשית לשכונת נאות אפק החדשה. ראש העירייה, אלי דוקורסקי, ציין כי ״המחלף החדש יאפשר ויסות עומסי התחבורה בכניסה ויציאה מהעיר. כמוכן הערך המוסף של המחלף החדש הוא בנגישות לאזור התעשייה קריית ביאליק, ההולך ומתעצם והמתוכנן אף הוא להרחבה. נגישותו הגבוהה לעורק התחבורה המרכזי תשפר  את הפעילות העסקית של האזור.

את המחלף תקים חברת נתיבי ישראל. ועדת השמות הממשלתית החליטה כאמור להעניק למחלף את השם "ביאליק צפון". דוקורסקי, ציין כי כבר היום תושבי העיר נהנים מהנוחות והנגישות שאפשרה הקמתו של הכביש 22. עם זאת, עם הפיתוח המואץ של העיר , הקמתן של השכונות החדשות וגידול במספר התושבים, יש צורך להיערך מראש להגדלת עומסי התחבורה, לתכנן ולבנות את המחלפים החדשים במקביל לבנייתן של השכונות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות