fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלה הכפלת שטח הקבורה בבית העלמין תל רגב

אריה פרג'ון במתחם העבודות החדש. צילום: יח"צ
אריה פרג'ון במתחם העבודות החדש. צילום: יח"צ

התוכניות להכפלת שטחו של בית העלמין האזורי בתל רגב יצאו לדרך, כאשר בשבוע שעבר החלו בשטח עבודות הפיתוח  שיוסיפו לתל רגב כ-450 דונם ויאפשרו הוספת כ-40 אלף קברים.

יו"ר מועצת תל רגב אריה פרג'ון, שעמל בשנה האחרונה על אישור תוכנית הפיתוח של בית העלמין ל-30 השנים הבאות, בעלות כוללת של עשרות מיליוני שקלים, ציין כי ההליך היה מהיר מאוד "זהו הישג משמעותי בכל הקשור לבירוקרטיה הכרוכה בקבלת אישורי בנייה בארץ".

אריה פרג'ון במתחם העבודות החדש. צילום: יח"צ
אריה פרג'ון במתחם העבודות החדש. צילום: יח"צ

בטקס קצר שהתקיים במחנה העבודה שהוקם במקום על ידי החברות הקבלניות שזכו במכרז, בריך פרג'ון את המנהלים והעובדים על תחילת העבודה . "בשעה טובה אנחנו יוצאים לדרך. מדובר בפרויקט חשוב מאוד ובלוח הזמנים צפוף. כדי לעמוד ביעדים". בטקס השתתפו מנהל הפרויקט יצחק שילה מחברת נתיב, דודי בן רחמים מחברת אחים רחמים, מפקחי בטיחות ובקרת איכות ומנהלי עבודה. את הפרויקט מלווה האדריכל איתן רונאל.

בחודש הקרוב יקבע במכרז הקבלן שיתחיל את עבודות הכנת הקברים במתחם החדש עבור החברה קדישא של חיפה שהיא הגדולה מבין חברות הקדישא שלהם מתחמי קבורה בתל רגב. בית העלמין תל רגב נחשב לחדיש ולמפואר בארץ "גם בשלב ההרחבה לא נתפשר על נגישות, חדשנות בטיחות ונוחות לקהל המלווים בשטח שמתווסף למקום" אומר פרג'ון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות