fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמרת והמפיקה לילך שוסטר: "כרגע הכל מוקפא והכל נעצר בגלל הקורונה",

ההופעה האחרונה שלי הייתה ב- 7 במרץ באולמי האושר בעפולה, הייתה הופעה מרשימה, האולם היה מלא, היה אירוע מוצלח ביותר, הבאתי כוכב מרוסיה עם הופעה מהממת. למחרת סגרו את השמיים, למזלי הוא הספיק לחזור לרוסיה".
לילך שוסטר בהופעה עם זמר מרוסיה (צילום עצמי)

"הקפאתי את כל הפרויקטים שלי", מסבירה לילך שוסטר מעפולה, שכבר 35 שנה מפיקה אירועים, מביאה למגזר הרוסי בארץ את מיטב הכוכבים מרוסיה ובעבר הביאה גם את BONEY M  (להקת פופ, ודיסקו, שהורכבה מארבעה זמרים ורקדנים קריביים: בובי פארל, ליז מיטשל, מרשה בארט, מייזי ויליאמס ורג'י ציבו) ואת ג'יפסי קינג, להקה צרפתית שבמקור מאזור ארל ומונפלייה שבצרפת, אשר מבצעת שירים בספרדית. למרות שחברי הקבוצה נולדו בצרפת, הוריהם היו ספרדים ממוצא צועני, שנמלטו מקטלוניה במהלך מלחמת האזרחים בספרד של שנות ה-30.

יש לציין כי לצד היותה מפיקה מוכרת בארץ, בעיקר במגזר הרוסי, שוסטר היא גם זמרת מוכרת.

לדברי שוסטר, "מחודש אפריל היו אמורים להגיע ארצה אומנים רוסים, אבל הכל מוקפא והכל נעצר בגלל הקורונה. אנשים מחכים לזה, מקווים שהמצב ישתפר, תיירים לא יכולים לבוא לארץ, ההופעה האחרונה שלי הייתה ב- 7 במרץ באולמי האושר בעפולה, הייתה הופעה מרשימה, האולם היה מלא, היה אירוע מוצלח ביותר, הבאתי כוכב מרוסיה עם הופעה מהממת. למחרת סגרו את השמיים, למזלי הוא הספיק לחזור לרוסיה".

היא מתגוררת כבר כ- 40 שנה בעפולה, מאז שעלתה ארצה עם משפחתה בגיל 5 ממולדובה בתחילת שנות ה- 60.

הופעה בלתי נשכחת

אין הופעות. לילך שוסטר (צילום עצמי)
אין הופעות. לילך שוסטר (צילום עצמי)

במהלך הקורונה הופיעה רק פעם אחת בהתנדבות זה היה ב- 6 במאי, יום הניצחון על הגרמנים. בהוסטל של קשישים ברחוב כורש בעפולה. זו הייתה אחת ההופעות הכי מרגשות בחיים שלי, הווטרנים נהנו מאוד, התרגשו, היה אירוע יפה", היא משחזרת.

-מה הלאה?

"מקווה שעד אוקטובר- נובמבר המצב ישתפר. לצערי כרגע המצב הולך ונהיה גרוע. התכנית היא להביא סטנדאפיסטים בחורף, נקווה שהמצב הבריאותי ישתפר במדינה כי יש המון אנשים שמחכים לזה".

-איך שורדים את המצב?

"בכלל לא פשוט, זה לא קל. אני לא מתבייש לומר כי עבדתי לפרנסתי בטיפול בקשישים כדי להתפרנס. זו בעיה של כל תעשיית הבידור בארץ".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות