fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזיג זג של מאמן הפועל נצרת עילית ירון הוכנבוים

בטרום עונה הוא שיחק עם שני בלמים, משחק ליגה אחד בלבד הספיק לו להבין שפישלר ונצר לא יכולים להחזיק את מרכז ההגנה שלו והוא חזר לשיטת שלושת הבלמים, שהביאה אותו בעונה שעברה לפלייאוף העליון
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)

למרות שנשמעה לא מעט ביקורת על שיטת שלושת הבלמים, מאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים, הלך איתה עד הסוף בעונה שעברה וזה השתלם לו, כי הקבוצה התברגה בפלייאוף העליון.

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)

היה זה טבעי ששיטה מצליחה לא מחליפים, אבל ירון הוכנבוים החליט מסיבותיו הוא, לחזור העונה לשיטת שני הבלמים, אולי משום שההגנה שלו השתנתה, אחרי עזיבת דולב אזולאי למכבי נתניה וזניה ברקמן להפועל כפר סבא ובעיקר בגלל טענה של הוכנבוים כי ליעד אלמליח, צלע חשוב בשלישיית הבלמים בעונה שעברה, יכול לתת יותר תפוקה בקישור האחורי ומקומו שם ולא במרכז ההגנה.

מצטיין בכל עמדה (צילום חגאג רחאל)
מצטיין בכל עמדה. ליעד אלמליח (צילום חגאג רחאל)

בטרום העונה שיחק הוכנבוים עם שני בלמים, אבל משחק ליגה אחד בלבד, ברמת השרון, הביא אותו לשנוי בגישה, הרבה בגלל חולשתם של אופק פישלר (שהוחלף ברמת השרון) ואלון נצר ובמשחק אתמול, נגד הפועל אשקלון בבית, חזר הוכנבוים לשיטת שלושת הבלמים, כשליעד אלמליח חוזר להגנה ומנהיג ומנווט את הקבוצה מאחור. "אין מה לעשות, פישלר ונצר הם לא זניה ודולב", אומרים בנצרת עילית.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות