fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזבל בחדרה: שלוש חברות מפנות את האשפה

ערימות אשפה במרכז חדרה (צילום: עצמי)
ערימות אשפה במרכז חדרה (צילום: עצמי)

לאחר עזיבת מפעת הוחלט בעירייה לצרף לחברת סאני גם את נאות דורית ואת מרדכי זיבאי בע"מ * התושבים סבלו מעיכובים בפינוי האשפה בערב החג

משבר האשפה בחדרה עדיין כאן. תושבי העיר הרגישו מצוין כבר בערב פסח כי פינוי האשפה לא מתנהל כסדרו, והרחובות היו מלאים באשפה. הפינוי התעכב ופניות רבות הציפו את המוקד העירוני.

כפי שפורסם בלעדית ב"חדשות חדרה", חברת מפעת, שקיבלה את האחריות על פינוי האשפה בעיר _ ועשתה עבודה מצוינת לאחר המשבר הגדול בקיץ _ החליטה לעזוב לאחר שביקשה לשפר את תנאיה ונענתה בסירוב.

ערימות אשפה במרכז חדרה (צילום: עצמי)
ערימות אשפה במרכז חדרה (צילום: עצמי)

חברת סאני, שהיא זו שזכתה במכרז של עיריית חדרה והיא זו גם שהביאה את מפעת, הבינה ששוב היא נכנסת לתסבוכת שלא תוכל לצאת ממנה. ראשי החברה זומנו לשימוע אצל מנכ"ל העירייה, והתבקשו להמציא הוכחות שהם יצליחו לעמוד במשימה.

במקביל, בינתיים עמלו בעירייה על הכנת אופציות חלופיות ופנו לבדוק את החברות שהגיעו במכרז למקומות 2, 3 ו~4.

לאחר שבחברת סאני הבהירו לעירייה כי הם יהיו חייבים עזרה, החליטו בעירייה לגייס למשימה שתי חברות חדשות: נאות דורית ומרדכי זיבאי בע"מ. מה שקורה כיום הוא ששלוש החברות מחלקות ביניהן את העיר, כאשר חברת סאני נשארה אחראית רק לאזור גבעת אולגה ונווה חיים, ואילו שתי החברות האחרות אחראיות על פינוי האשפה ביתר רחבי העיר.

כמו בכל חילופי חברות, בטח בתחום כמו פינוי האשפה, נוצרים עיכובים וישנן בעיות, ומי שסבל במקרה הזה הם התושבים.

גורם בעירייה מסר השבוע: "בערב החג דאגנו שיהיה לסאני גיבוי על גיבוי. נכון שהיו עיכובים, אבל כל האשפה פונתה, אולי פרט לרחוב או שניים שפשוט נשכחו. מיד לאחר החג החברות החדשות נכנסו לתמונה, ואנחנו מאמינים שהמצב ישתפר בצורה דרמטית".

אחת מתושבות העיר, שפנתה למערכת העיתון, אמרה השבוע: "לא מובן לי איך קורה דבר כזה, שבערב חג יש בעיות עם פינוי אשפה. מה איכפת לתושבים שיש בעיות עם החברה האחראית? מישהו חייב לשלם על הפאשלה הזו, זה ממש זלזול בתושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות