fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הועדה לא הגישה מסקנות וועד ההורים השבית שוב את בי"ס "נתיבות משה"

בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)

מתחילת השבוע מושבתים שוב הלימודים בבית הספר החרדי "נתיבות משה" שבשכונת קרית שמואל. השבתת בית הספר באה על רקע העובדה שהועדה שהוקמה למצוא פתרון לבית הספר, לא עמדה בלוח הזמנים שנקבע לה.

מתחילת שנת הלימודים הנוכחית משבית ועד ההורים של בית הספר את הלימודים במוסד במחאה על התנאים הפיסיים הירודים שבהם לומדים הילדים. השבתת הלימודים ומחאת ההורים הביאה לבית הספר פוליטיקאים רבים שהבטיחו למצוא פתרון ומשרד החינוך מינה ועדת שתפקידה למצוא פתרון לבעית בית הספר. הועדה אמורה הייתה להגיש את מסקנותיה לפני החגים אולם לא עשתה זאת. ועד ההורים הודיע כי הוא נותן לה ארכה נוספת על מנת להשלים את עבודתה אולם משגם זמן זה תם, הודיע ועד ההורים כי הלימודים מושבתים החל מתחילת השבוע ועד להודעה אחרת.

בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)
בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)

ועד ההורים מסר כי בתתקופה שבה היה בית הספר פעיל,נפצעו כמה ילדים במהלך שעות הלימודים בגלל התנאים הפיסיים המסוכנים שיש בבית הספר. ביום שלישי השבוע אף הפגינו הורי ותלמידי בית הספר מל ביתו של ראש עיריית חיפה, יונה יהב והביעו את מחאתם על אי מציאת פתרון.

בתחילת שנת הלימודים היו רשומים בבית הספר כ-420 תלמידים אולם עם הזמן שחלף מאז עזבו את בית הספר כחמישים תלמידים. אחת ההצעות שהועלתה הייתה להעביר את בית הספר אל קרית ים אולם הצעה זו, נכון להיום, נכשלה. הצעה נוספת שעלתה לדיון הייתה בניה של כיתות נוספפות על גג בית הספר אולם ועד ההורים מתנגד לכך.

בנוגע להצעה להעביר את בית הספר לקרית ים, נמסר מהעירייה: "הקמה והעברה של בתי ספר הם עיניין עליו מחליטים במשרד החינוך ואינו נתון לשיקול דעת, החלטה, או רצון של ועדי הורים". עד רגע כתיבת שורות אלה לא הגיעה תגובת משרד החינוך.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות