fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוועדה המקומית חידשה את ההיתר למלון רמדה

המשמעות: המלון יכול להיפתח מחדש. אלא שתושבי כפר הים הגישו מכתב התנגדות ויפנו שוב לוועדת הערר, מה שיעכב את ההליך
כפר הים ומלון רמדה. בשבוע הבא יתקבל היתר מחודש? (צילום: שלומי גבאי)
כפר הים ומלון רמדה. בשבוע הבא יתקבל היתר מחודש? (צילום: שלומי גבאי)

המשמעות: המלון יכול להיפתח מחדש. אלא שתושבי כפר הים הגישו מכתב התנגדות ויפנו שוב לוועדת הערר, מה שיעכב את ההליך

הדרמה סביב מלון רמדה בחדרה ממשיכה, והשבוע הגיעה לשיא נוסף. זה קרה ביום שלישי בערב, כאשר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה העניקה היתר מחודש למלון על פי הבקשה שהגישו בעלי המלון, חברת אספן גרופ ואמירי גן של עודד תורג'מן. ההיתר ניתן פה אחד ולכל חלקי המלון, כולל אולמות האירועים והקומה ה-22.

כזכור, לפני כחודשיים החליטה ועדת הערר המחוזית לבטל את ההיתר של המלון בגלל מספר ליקויים, והמליצה לבעלים להגיש היתר מחודש, התואם את המצב השטח. סביב ההחלטה של הוועדה, שהתקבלה בעקבות הערר שהגישו תושבי כפר הים, היה רעש גדול שהסתיים בפיטורים של כ~150 עובדים שגויסו לטובת המלון.

מלון רמדה וכפר הים. המערכה הבאה בפתח (צילום: שלומי גבאי)

אבל גם בעלי המלון יודעים שלא מדובר בסוף פסוק, והדרך לפתיחתו המחודשת עוד ארוכה. הסיבה: ההתנגדות של תושבי כפר הים, שגם נכחו בשבוע בדיון של הוועדה המקומית בחדרה.

בכתב ההתנגדות ציינו הדיירים: "מדובר בבקשה להכשרת עבירות בנייה חמורות ורחבות היקף אשר בוצעו בפועל במבנה המלון המהווים סטייה ניכרת מהוראות התכנית המקורית. יש להתאים את השינויים בבקשתם לאופי המתחם. במסגרת זו יש לדחות את הבקשה למתן שימוש חורג למטרת קיום אירועי שמחות בבית המלון בשל אי התאמתו של המבנה הקיים לקיום אירועים מסוג זה.

"כמו כן, ועדת הערר שדנה בנושא קבעה כי אין להתיר שימוש לאולמות אירועים במבנה המלון וכן כי הבקשה להיתר אינה מציגה פתרון חניה ראוי. כמו כן אין מענה למטרדים נוספים, ובהם מטרדים אקוסטיים וסביבתיים".

עוד ציינו הדיירים כי אינם מעוניינים לסגור את שערי המלון, אלא ההיפך. "הקמת המלון בסמוך לדירות עשויה להשביח לנו את הנכס. לכן, אנו מעוניינים בפתיחת המלון, בהעסקת עובדים ובהשתלבותו במתחם ובלבד שיקוימו כל הוראות הדין לגבי הוצאת ההיתרים, ותמנע הפגיעה בזכויותינו ותניח סכנה מעל ראשנו".

כבר עתה ברור כי תושבי כפר הים יפנו בשנית לוועדת הערר כדי שתבדוק פעם נוספת את ההיתר שניתן למלון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות