fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגש כתב אישום נגד שלושה בני משפחה בגין רצח אלמוג פדל בחתונה בפרדס חנה

ליל הרצח. גופתו של וקסמן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ליל הרצח. גופתו של וקסמן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלושה נאשמים בני משפחה מאור עקיבא: אבי ביטון (44), ירין ביטון (20), תמיר פרץ (22)  בגין הריגת  המנוח אלמוג פדל ז"ל במהלך  מסיבת החתונה של הנאשמים במסעדת דניאל שבאזור התעשייה של פרדס חנה בחודש שעבר. כתב האישום מייחס להם עבירות של הריגה, החזקת סכין ושיבוש מהלכי חקירה. במקביל הוגש לבית המשפט השלום בחדרה כתב אישום נגד לי פרץ (28) מקורבם של הנאשמים בגין סיוע לאחר מעשה, שיבוש והחזקת סכין.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד שלי זאבי-ברזילי ושגב אדלר עולה כי ב-22 לספטמבר 2016 נערכה מסיבת החתונה של הנאשם ירין ביטון במסעדת "דניאל" שבאזור התעשייה של פרדס חנה, ולקראת סופה התפתחה קטטה אלימה בה נטלו חלק הנאשמים  המנוח וחבריו, ואורחים נוספים מהחתונה. הקטטה כללה צעקות, דחיפות, השלכת אבנים ובקבוקי זכוכית.

במהלך הקטטה, הצטייד אביו של החתן אבי ביטון בסכין קצבים שאורך להבה 24 ס"מ  אותה נטל מהמסעדה, בה נערכה מסיבת החתונה, והתנפל על המנוח יחד עם בנו החתן וחברו .

שלושת הנאשמים  תקפו את המנוח, בצוותא חדא, כאשר אביו של החתן  דוקר אותו בכוח חמש דקירות, מהן שתיים בירך שמאל, אשר חדרו את כל הירך ופגעו בעורקי דם ראשיים, ושלוש בעכוז ימין, החתן וחברו מכים אותו.  המנוח נפל ארצה, בעוד השלושה ממשיכים במעשיהם.

לאחר מכן, מסר ביטון את הסכין, כשהיא מגואלת בדם, לידיו של פרץ, אשר נכח בקטטה  וביקש ממנו להסתירה. פרץ נטל את הסכין והסתיר אותה סמוך לעץ, במרחק של כמה עשרות מטרים מהמקום. בהמשך נכנסו הנאשמים לרכב  ונמלטו מהמקום, כשהמנוח שוכב על הקרקע מתבוסס בדמו.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות