fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הדולפינים בנתניה תקועים כמו עצם בגרון"

לפני חודש התקיים פסטיבל ובו נחשפו 25 פסלים של דולפינים שנרתמו על ידי אומן ומיועדים למכירה בסכום של 24 אלף שקלים ליחידה. קונים עדיין אין, אך הדולפינים נשארו עומדים על מתחם החנייה בקרית השרון עם שמירה סביב השעון. תושב העיר: "לי זה נראה חלם ולא יותר ממטרד, צריך לפנות את החניה ולהחזיר אותה למשתמשים"
דולפינים בחניה של מרכז אלון (צילום: פרטי)
דולפינים בחניה של מרכז אלון (צילום: פרטי)

25 דולפינים שהוצגו בפסטיבל הדולפינים לפני חודש עד עומדים במקומם במרכז אלון בקרית השרון. הדולפינים נתרמו על ידי רוברט ושילה בן-רימון מניו ג'רזי ואמורים היו להימכר במחיר של 25 אלף שקלים ליחידה. רשימת הקונים נפתחה אבל הדולפינים עדיין ניצבים על החניה כשמוצבת עליהם שמירה 24 שעות ביממה.

תושב העיר יוני ז'ורנו: "אני לא מצליח להבין את עיריית נתניה, עם כל הכבוד לדולפינים הם חוסמים חצי מהחניון. אזרחים נאלצים לחנות ממול על החולות. הדולפינים חמודים והכל טוב ויפה אבל מה הקטע שהם תקועים כבר חודש שם וחוסמים את החניה שלא מספיקה להכיל את הביקוש גם ביום רגיל. הציבו שמירה 24/7 שעולה כסף. מה הייעוד של הפסלים הללו בכלל ולמה לא מעבירים אותם למקום חפצם. הכוונה בתחילה נראתה חמודה ולוותה בשלל צילומים שעיריית נתניה התהדרה בהם עם השרה גילה גמליאל, מאז ועד היום הם תקועים כמו עצם בגרון לבאי המתחם. לי זה נראה חלם ולא יותר ממטרד. צריך לפנות את החניה ולהחזיר אותה למשתמשים".

דולפינים בחניה של מרכז אלון (צילום: פרטי)
דולפינים בחניה של מרכז אלון (צילום: פרטי)

בעיריית נתניה  מסבירים כי יוצבו הדגמים באתרים מרכזיים ברחבי העיר וכן בכניסה לעסקים מובילים אשר לקחו חלק בפרויקט, ביניהם: איקאה, דן אביב, מלון רזידנס, חברת בריגה, חברת דמרי, חברת נצבא, חברת הריבוע הכחול, קשת טעמים, דיוויד שילד, מלון העונות, אלביט מערכות, קניון עיר ימים, חברת רוגובין,  ועוד.

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "מדובר בפרויקט קהילתי שהביא לתרומה של למעלה מחצי מיליון שקלים לטובת הקהילה המקומית, כאשר הפינוי החל ויסתיים לא יאוחר מתחילת שבוע הבא. עוד נציין כי מדובר בחניה פרטית השייכת למרכז אלון ובמקום קיימת חנייה תת קרקעית. בחלק מהמקומות שבהם מיועדים להציב את הדולפינים היה צורך בהכנת תשתית להצבה ולכן הדבר התארך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות