fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגאווה של אור עקיבא בהתעמלות אמנותית

המועדון המקומי בראשות ילנה פוליטוב ומרינה גולדשטיין, חזר עם מדליות מתחרות בינלאומית בפורטוגל. מאיה מרחסין כיכבה עם זהב בכדור וחישוק

מועדון ההתעמלות האמנותית של אור עקיבא ממשיך לקצור הישגים. השבוע חזרו בנות המועדון מתחרות בינלאומית בפורטוגל שנקראת 'סאמר סטארט' עם הישגים מדהימים.

לתחרות הגיעו מיטב המתעמלות הצעירות מ-350 מדינות. הנבחרת של אור עקיבא כללה ארבע מתעמלות: המתעמלת הבכירה הייתה מאיה מרחסין, שזכתה במדליית זהב בכדור וחישוק. לירון זיו זכתה במדליית ארד בקטגוריה שלה בתחרות הסרט והמתעמלת הצעירה של המועדון, אגם שברטוב, גם כן חזרה לישראל עם מדליית ארד בתרגיל הסרט.
המועדון, שקיים זו השנה הרביעית בראשות המנהלת והמאמנת הראשית ילנה פוליטוב והמאמנת והמורה לבלט מרינה גולדשטיין, ממשיך להביא כבוד לעיר עם מדליות שונות מתחרויות בכירות ברחבי העולם.

 

f9f54fa8-7e5d-4aa2-a42e-918a6709a303
הבנות עם המאמנות. כבוד גדול (צילום: עצמי)

פוליטוב: "אני שמחה שהעבודה הקשה שלנו התבטאה גם בתוצאות. נמשיך לעבוד קשה ולהגיע להישגים".

מנהל מחלקת הספורט אורי לוי: "מועדון ההתעמלות האמנותית הוא אחת הגאוות הגדולות שלנו ואני שמח שהבנות מוכיחות כל פעם מחדש כי מדובר במועדון רציני עם הרבה בנות מוכשרות. נמשיך לתמוך ולהשקיע גם בהתעמלות האמנותית וגם בשאר ענפי הספורט באור עקיבא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות