fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האופוזיציה של פיירברג-איכר גדלה לשניים

תכירו את חבר האופוזיציה החדש, חיים פרידריך, שמצטרף לחבר הקואליציה שהיה עד כה יחיד, בוריס צירולניק האופוזיציה של ראש העירייה מרים פיירברג-איכר עומדת לגדול לשני חברי מועצה. פרידריך יצטרף לצירולניק
חיים פרידריך (צילום: רותי ברמן)
חיים פרידריך (צילום: רותי ברמן)

 

חיים פרידריך (צילום: רותי ברמן)
חיים פרידריך (צילום: רותי ברמן)

היום, רביעי, בערב יובהר בישיבת מועצת העיר מעמדם של חברי המועצה בוריס צירולניק וחיים פרידריך, זאת לאחר שהאחרון צפוי להודיע על פרישתו מהקואליציה.

הרקע לפרישה: פרידריך טוען כי ראש העירייה לא מקיימת את הבטחותיה לליכוד וממדרת אותו מפגישות בתחום התיירות, על אף היותו ממלא מקום יו"ר הוועד המנהל של האגודה לעידוד תיירות בעיר: "כל מה שהובטח לסיעת הליכוד לפני שנתיים – ועל סמך הבטחות אלה הצטרפתי לקואליציה – לא קוים ואף הוחמר. גם בתוקף היותי ממונה על התיירות, ממדרים אותי מפגישות עם שר התיירות".

בעקבות הודעתו של פרידריך יתחלפו מספר חברי מועצה בוועדות השונות. יוסי דורון יכהן כחבר בוועדת ביטחון במקומו של צירולניק. צירולניק יכהן כנציג האופוזיציה בוועדת עיטור יקיר העיר במקומו של פרידריך. רפי ימין יכהן בוועדה לאיכות הסביבה במקומו של צירולניק. עופר אורנשטיין יכהן בוועדה להנצחת זכרם של נרצחי טרור במקומו של צירולניק. פרידריך ימונה לנציג האופוזיציה בוועדת חינוך במקומו של צירולניק.

בוריס צירולניק (צילום: רותי ברמן)
בוריס צירולניק (צילום: רותי ברמן)

עו"ד ענת לביא אזולאי תמונה לחברה באסיפה הכללית של האגודה לעידוד התיירות במקומו למ"מ יו"ר ועד המנהל של האגודה במקומו של פרידריך.

פרידריך ימונה לחבר בדירקטוריון של החברה למען הספורט בנתניה בע"מ, כנציג האופוזיציה, במקומו של צירולניק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות