fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ד"ר הקטור ומיסטר אידלמן

כשהקומיקאי מריאנו אידלמן, חצי מהצמד אלי ומריאנו וכוכב "ארץ נהדרת", גילם את דמותו של ד"ר הקטור בסדרה הבת "הפרלמנט" הוא בעצם חיקה את אביו, ד"ר אידלמן. החיקוי היה כל כך מוצלח, עד שבאותם ימים רבים ממטופליו של ד"ר אידלמן קראו לו ד"ר הקטור.

ד"ר אידלמן (72), תושב נתניה, נולד וגדל בבואנוס איירס. הוא למד רפואה ונישא ללואיסה, אמו של מריאנו. בשנת 1978, כשמריאנו היה בן 4, מרטין, אוהד מושבע של נבחרת ארגנטינה, חיכה שיסתיימו משחקי אליפות העולם בכדורגל שנערכו בבואנוס איירס ורק אחרי שארגנטינה זכתה באליפות הם עלו לארץ.

"הבטיחו לי כאן גן עדן ואני עדיין מחפש אותו", הוא מתבדח. "הגענו לאולפן בן יהודה בנתניה, כשבאותה שנה מכבי נתניה זכתה באליפות וזו כבר הייתה שמחה גדולה בשבילי. אני חולה על כדורגל ולקחתי את מריאנו למשחקים של הקבוצה. היום מריאנו לוקח אותי למשחקים ביחד עם הבן שלו דין, שחקן מצטיין בקבוצת הילדים של עודד מכנס. כולנו במשפחה מטורפים על כדורגל. אצל מריאנו בבית אומרים בוקר טוב עם כדרור ו'ראסיה' לאבא".

הראיון המלא ייתפרסם מחר (שישי) בעיתון חדשות נתניה

חולים על כדורגל. מריאנו וד"ר מרטין אידלמן
חולים על כדורגל. מריאנו וד"ר מרטין אידלמן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות