fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרושים: שחקנים רעבים להצלחה וצנועים בדרישות

אחרי ההדחה מהגביע מכבי נתניה עם הפנים לינואר כשעדיין לא נמצא חיזוק ראוי. הבעלים, אייל סגל, הודיע כי לא תהיה חריגה מהתקציב בגלל גחמה רגעית או רצון של אוהדים
כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

שבוע עמוס עבר על מכבי נתניה: הפסד 2:1 להפועל ראשון לציון לאחר הארכה והדחה מהגביע וניצחון דרמטי 2:3 בליגה על מכבי שעריים שסייע לה לפתוח פער של שתי נקודות מהמקום השני וחמש נקודות מהמקום השלישי.

במועדון עדיין מתלבטים לגבי החיזוק בינואר מאחר שהצוות לא מצליח למצוא שחקנים ראויים שיעזרו לה בחלק השני של העונה. הבעלים של נתניה, אייל סגל, התייחס לחיזוק בפוסט בעמוד הפייסבוק של המועדון: "במכבי נתניה ישחקן שחקנים רעבים להצלחה וצנועים בדרישות, שהתחייבו לתת את כל כולם לטובת השם והסמל, ואנחנו האוהדים נתחייב לתת להם את נשמתנו בימים טובים ובעיקר בימים פחות טובים. מכבי נתניה מתנהלת בהובלתי באחריות כספית ולא תחרוג מהדרך בגלל גחמה רגעית או רצון של אוהדים להחתים שחקן שבע. הצוות המקצועי בחר ויבחר את השחקנים הנכונים והראויים מקצועית וחברתית ולא על פי רייטינג, פוסטים באינטרנט ולא על פי אנשי תקשורת".

כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)
כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

בנתניה הכחישו שעלתה על הפרק השאלה של מגן בית"ר ירושלים, אורי מגבו, שזוכה לאחרונה לדקות רבות בקבוצה מהבירה. במועדון גם מקווים כי בשבועות הקרובים יחזרו הקפטן ערן לוי והקשר ניקולס אולסק לכשירות מלאה.

המשחק מול שעריים נפתח מצוין עבור הקבוצה של סלובודן דראפיץ', כאשר דיא סבע כיכב עם צמד מרשים (12 ו-39). הקרדיט לשער הראשון ניתן לדידייה קוגבניה על צ'יפ נהדר מפינת הרחבה משמאל. סבע, שביצע תנועה אלכסונית מעולה בתוך הרחבה, המשיך לרשת עם נגיחה חזקה. בשער השני, קפטן נתניה ביצע סיבוב מרהיב על המקום, במרחק של 20 מטרים מהשער, היתל בשומר שלו ועקף אותו בדרך לרחבה. ברק בדש יצא למרדף אחר הכדור, אך סבע העדיף להכפיל בעצמו בבעיטה מדויקת שהכניעה את שוער שעריים.

התחושה שהמשחק הוכרע השתנתה בפתיחת המחצית השנייה. ההגנה של נתניה נראתה מבולבלת ותוך חמש דקות ספגה פעמיים. איילון אלימלך (54) וגיל יצחק (59) הביכו את ההגנה המארחת ונבו מזרחי ניצל הגנה דלילה כדי לטווח את השער מ-25 מטרים. דין גל הדף רע למרכז הרחבה, בעוד אלימלך היה שם כדי לעוט על הריבאונד ולצמק. התקפה מתמשכת של האורחת, לוותה בשתי הדיפות גרועות נוספות של גל, בעוד הגנת המארחת לא הצליחה להרחיק. בסיום ההתקפה, יצחק דחק מקרוב אחרי שהתמקם בסמוך לקורה הימנית של גל. המשחק הוכרע בשער אדיר של לוי, שעלה כמחליף והעניק לחבריו שלוש נקודות חשובות עמוק בתוך תוספת הזמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות