fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דמי חנוכה לחייל הקרבי שאיבד את ארנקו בנהריה

הפוסט שכובש בשעות האחרונות את הרשת. עומר דרורי, חייל קרבי גילה כי איבד את ארנקו כשרצה לשלם על כדורי שוקולד בקונדיטוריית טריקולד בנהריה. בעל המקום לא רק פרגן במתוקים אלא גם הטמין בשקית הפתעה
הפוסט של עומרי דרורי (צילום מסך)
הפוסט של עומרי דרורי (צילום מסך)

הסיפור הבא כובש את הרשת החברתית פייסבוק. חייל בשם עומר דרורי העלה פוסט מרגש שגרף עשרות אלפי לייקים ושיתופים. בפוסט דרורי מתאר כי התכוון לקנות במאפיית 'טריקולד' בשדרות הגעתון בנהריה מספר כדורי שוקולד, אך כשרצה לשלם התברר כי ארנקו אבד.  דרורי מתאר כי חזר על עקבותיו לתחנת הרכבת ממנה ירד דקות לפני כן ומצא את ארנקו ריק. הוא חזר למאפייה ובישר לבעלים כי לא יוכל לשם על המתוקים שהתכוון לרכוש. בעלי מאפיית טריקולד לא רק שהעמיסו כדורי שוקולד בשקית, להפתעתו גילה דרורי בשקית גם שטר של 200 שקלים.

וכך מתאר דרורי הערב (ראשון) בפוסט שהעלה בפייסבוק: "אני כמעט אף פעם לא פעיל בפייסבוק , אבל הפעם אני חייב לשתף .אני עומר , חייל בן 19 המשרת ביחידה קרבית. וכמו לרוב החיילים בצבא שלנו , לצערי כסף הוא מצרך די נדיר .  ירדתי מתחנת רכבת נהריה על מנת לעשות כמה סידורים, ובדרך ראיתי בית קפה מאפייה שקוראים לה ״טריקולד״ ברחוב הגעתון 21, עם כמה מאפים שקרצו לי מהחלון . אני נכנס , בוחר כמה מאפים שנראו לי טוב , בא לשלם ומגלה שהארנק לא עליי. אני מתנצל ממש על הסיטואציה , מבקש להשאיר שם את התיק המפוצץ שלי בחנות ורץ בספרינט חזרה לתחנה לחפש את הארנק.
אחרי חצי שעה של חיפושים ותשאול של כל האנשים בתחנה , אני מוצא זרוק בפח אשפה את הארנק שלי מרוקן מכל שקל ואגורה (היה לי שם סביבות ה-300 שקלים). אני חוזר שפוף ונבוך למאפייה , שם שאלו אותי אם מצאתי וסיפרתי להם שמצאתי אותו אבל מרוקן מכל הכסף שהיה לי ולכן אני מתנצל אבל אין לי איך לשלם לזוג הנחמד . אחרי שממש התעקשו שאקח את השקית (אותה הם תוך כדי המשיכו למלא) , לקחתי אותה, שמתי אותה בתיק והודיתי להם מאד על היחס שלהם. הם חייכו אליי בחזרה וכל הזמן הודו לי".

הפוסט של עומר דרורי
הפוסט של עומר דרורי

דרורי ממשיך: "אחרי בערך חצי שעה , אני מוציא את השקית מהתיק,מתחיל לאכול ופתאום זה מה שאני רואה בתוך השקית . חשוב לי היה לשתף את זה משתי סיבות : כי לאנשים כאלה שמנהלים עסק מגיעה מילה טובה ומגיע לאנשים לדעת כשהם מגיעים לנהריה איפה כדאי לקנות. לדעתי מעשים טובים כאלה שנעשים בלי יותר מדי רעש עם כוונה באמת טהורה , צריכים לקבל באמת את ההערכה וההוקרה הראוויה .והנה אני אומר שוב , תודה לטריקולד שהזכירו לי למה אני עושה את מה שאני עושה".

עומר2

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות