fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דליפת הגז במפרץ חיפה: ביום חמישי ההפגנה

את ההפגנה מארגנים מגמה ירוקה וארגוני סביבה * "אסור להשלים עוד עם המציאות הזו. אין מקום לתעשייה מזהמת בקרבת אזורי מגורים מאוכלסים בצפיפות"
דורשים לסגור את בז"ן. המפגינים (צילום: מגמה ירוקה)
הפגנה נגד זיהום האוויר | צילום ארכיון: מגמה ירוקה

בעקבות אירוע דליפת הגז המסוכנת והממושכת מן הצנרת התת-קרקעית של מפעלי דור כימיקלים בקרית חיים ובעקבות הפשיטה שעשתה השבוע המשטרה על משרדי הנהלת בז"ן בחשד לזיהום מי ים והפשיטה של המשרד להגנת הסביבה על משרדי הנהלת דור כימיקלים, ארגוני הסביבה במפרץ חיפה יקיימו מפגן מחאה המוני נגד מה שהם מכנים: "ההפקרות המתמשכת של ממשלות ישראל את תושבי מטרופולין חיפה".

פעילי מגמה ירוקה וארגוני הסביבה מסרו: "אסור להשלים עוד עם המציאות הזו. אין מקום לתעשייה מזהמת בקרבת אזורי מגורים מאוכלסים בצפיפות".

המפגינים ייצאו בקריאה לממשלת ישראל העתידה לקום בימים אלה לפרסם באופן רשמי את המלצות דוח מקינזי ולאמץ את תוכנית רשות מקרקעי ישראל לניקוי מלא של מפרץ חיפה ממפעלי תעשייה פטרוכימית.

ההפגנה תתקיים ביום חמישי הקרוב, 23 במאי, החל מהשעה 19:00, בצומת דגניה בקרית חיים. באירוע צפויים להשתתף מאות מפגינים תושבי חיפה והקריות, שיישאו שלטים וצופרים, יעטו מסכות אב"כ ויציגו מצגת מיוחדת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות