fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דובר עיריית נהריה עוזב את תפקידו: "חילוקי דעות מקצועיים מהותיים"

ראש העירייה רונן מרלי מסר: ״קיבלתי את בקשתו של נעם לסיים את עבודתו כדובר העירייה. בימים הקרובים יתפרסם מכרז לתפקיד ובסיומו ייבחר דובר עירייה חדש. אני מאחל לנעם הצלחה רבה בהמשך דרכו״
ד"ר נעם חדד (צילום: עמוד הפייסבוק של חדד)
ד"ר נעם חדד (צילום: עמוד הפייסבוק של חדד)

דובר עיריית נהריה ד"ר נעם חדד עוזב את תפקידו. חדד הגיש מכתב התפטרות ביום ראשון בבוקר לראש העירייה רונן מרלי. ההחלטה התבשלה במהלך השבועות האחרונים לאור העובדה כי השניים לא שידרו על אותו גל.  מרלי, כך נודע הופתע מהתזמון וכבר הודיע למנהלי המחלקות על עזיבתו של חדד. בשלב זה חדד ממשיך להגיע למשרדו בבניין העירייה. אגב, בחודשים האחרונים מרלי מחפש אחר דובר.

חדד בן 37, נבחר לתפקיד במכרז בספטמבר 2017 בקדנציה של ראש העירייה לשעבר ז'קי סבג.  בעברו היה עיתונאי ועורך ברשת ידיעות תקשורת בטבריה וקרית שמונה. הוא בעל תואר שני בתקשורת מאוניברסיטת בר אילן ולאחרונה סיים לימודי דוקטורט במדעי המדינה.

ד"ר נעם חדד (צילום: עמוד הפייסבוק של חדד)
ד"ר נעם חדד (צילום: עמוד הפייסבוק של חדד)

עם כניסתו של מרלי לתפקיד עבדו השניים בשיתוף פעולה וחדד רצה להוביל שינויים. אדם הבקיא בפרטים אמר: "הדוברות חזרה לתפקד ויצאו הרבה הודעות. למרלי יש דרישות, אך סדרי העדיפויות של השניים שונים כי הם לא רואים את הדברים עין- בעין מבחינה מקצועית. ההחלטה שחדד עשה נכונה לשני הצדדים".

בענף התקשורת עוקבים אחרי השינויים. אנשי מקצוע בקהילת התקשורת בעבר נמנעו להגיש את מועמדותם במכרזים בתקופתו של סבג, וכעת על פי הערכות יהיו פניות רבות לתפקיד. התנאי למכרז דוברות מצריך תואר ראשון לפחות ממוסד מוכר להשכלה גבוהה וארבע שנות ניסיון בעיתונות ודוברות.

ד"ר נעם חדד מסר בתגובה לפניית אתר בלינקר: "לנוכח חילוקי דעות מקצועיים מהותיים בינינו הודעתי לראש העיר על החלטתי לסיים את עבודתי בעירייה. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".

ראש העירייה רונן מרלי מסר: ״קיבלתי את בקשתו של נעם לסיים את עבודתו כדובר העירייה. בימים הקרובים יתפרסם מכרז לתפקיד ובסיומו ייבחר דובר עירייה חדש. אני מאחל לנעם הצלחה רבה בהמשך דרכו״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות