fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג'סטין ג'קסון אאוט – קני הול אין

קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין נוצחה ביום שלישי בביתה על ידי עירוני רעננה בתוצאה 96:91, הפסד משמעותי שסיבך את הקבוצה בתחתית. מוצקין התייצבה למשחק עם זר חדש –  קני הול (27), סנטר שמתנשא לגובה 2.06. הול שיחק מתחילת העונה בקבוצת לריסה מהליגה היוונית הראשונה. לריסה נקלעה לקשיים תקציביים, מה שאפשר להול לברוח לקרית מוצקין. הזר החדש החליף את ג'סטין ג'קסון, הזר שהגיע בקיץ למוצקין והתגלה כשחקן פרובלמטי במשחקים. הוא הורחק פעמיים, הועמד לוועדת משמעת, נקנס והחוזה שלו שונה, לחוזה קאט. בסוף השבוע שעבר החליטו מאמן הקבוצה יוסי שוורץ וחברי ההנהלה משה גרוסמן וקובי פינטו לשחרר את ג'קסון. "בלתי אפשרי להיות תלויים בשחקן שלא שולט בעצמו ומורחק בתדירות גבוהה במשחקים. מחוץ למגרש הוא בחור אחלה". כך נמסר מהנהלת הקבוצה.

mozkinsal 01
קבלת פנים בנתב"ג. קני הול, משה גרוסמן וקובי פינטו (צילום: עצמי)

עד סמוך למועד המשחק עם רעננה עשתה הנהלת מוצקין מאמצים אדירים להעביר את הול בבקרה התקציבית ולרשום אותו באיגוד הכדורסל. ההנהלה הצליחה במשימה, והול שפתח בחמישייה הראשונה, הדהים את האורחים ברבע ראשון ענק, שכלל 12 נקודות ו~6 ריבאונדים. הרבע הזה היה נטול הגנות לחלוטין והסתיים בשוויון 28:28. ברבע השני מוצקין המשיכה לקבל בראש ומצד שני הפסיקה לתפקד התקפית. בסוף המחצית הראשונה האורחים הובילו 52:44.

הרבע השלישי היה צמוד, אבל גם אותו סיימו האורחים ביתרון 22:21 ובתוצאה הכללית 74:65 לרעננה. מוצקין הפגינה שיפור ברבע האחרון, אך בסיום נוצחה 96:91.

שני הזרים של מוצקין: הול (22 נק', 16 ריב') ופלורין קמפבל (26 נק') סיפקו את הסחורה וקלעו יחדיו למעלה ממחצית מכסת הנקודות, אבל הישראלים לא סיפקו את הסחורה. שאר הקולעים למוצקין: נועם מטלון וברק אלמוג 10 כ"א, איגור סימין וניב אוזן 8 כ"א, יבגני ליוטרין 5 וליאור שגב 2.

בשלישי הקרוב תצא מוצקין למשחק חוץ נגד מוליכת הטבלה מכבי רחובות, הקבוצה היחידה העונה שלא נוצחה בששת המחזורים הראשונים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות