fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם נתנאל טויטו יתמודד בנצרת עילית

"בחרתי להילחם על הבית ולצאת למסע. מסע להחזרת התקווה", מסביר ממלא מקום ראש העיר
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)

ממלא מקום ראש העיר נצרת עילית, נתנאל טויטו, הצהיר השבוע כי יתמודד בבחירות הקרובות על ראשות העיר.

טויטו הסביר את החלטתו להתמודד: "לפני 60 שנה, המשפחות הראשונות שהגיעו לנצרת עילית הגשימו חזון ציוני. הם באו לכאן מתוך תקווה לבנות קהילה, עיר וחיים חדשים. זו העיר המדהימה שבה גדלנו באיכות חיים ובקהילה חמה.גם היום, כמו אז, תושבי נצרת עילית מקווים למציאות טובה יותר. זו הסיבה והאחריות שבגללה בחרתי לשנות מבפנים וזו הסיבה שבגללה אני מכריז על מועמדותי לראשות העיר".

נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)

טויטו הוסיף ואמר: "אנחנו, הדור הצעיר של העיר, לוקחים אחריות על העתיד שלה. אין בכוחנו לשנות את העבר, רק להשפיע על העתיד. ולנו, התושבים, יש את הכוח להשפיע ולקבוע מי יוביל את העיר לעתיד שאתם מייחלים לראות. אני רואה את השכבה שלי בתיכון, רובם המכריע כבר לא גרים בעיר. 10,000 צעירים עזבו את נצרת עילית בעשר השנים האחרונות. אם לא נעשה את השינוי עכשיו – נתעורר כשיהיה מאוחר מדי. אני אוהב את נצרת עילית. אין, לא הייתה ולא תהיה לי עיר אחרת שאקרא לה בית".

טויטו סיכם בקריאה לתושבים להתייצב לימינו ואמר: "יחד עם החברים הרבים שהצטרפו לדרך בחרתי להילחם על הבית ולצאת למסע. מסע להחזרת התקווה לעיר. הצטרפו אלי".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות