fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גלנט: "יש לעכו פוטנציאל אדיר"

שר הבינוי יואב גלנט ביקר בעיריית עכו ונפגש עם ראש העירייה שמעון לנקרי
פגישת עבודה. לנקרי וגלנט (צילום: אדריאן הרבשטיין)
פגישת עבודה. לנקרי וגלנט (צילום: אדריאן הרבשטיין)

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט היום (שלישי) ביקר בעכו. השר, מלווה באנשי משרדו, וביניהם מנהלת משרד השיכון במחוז צפון נירית מיכאלי נועדו לפגישת עבודה עם ראש עיריית עכו שמעון לנקרי בלשכתו. בפגישה השתתפו בין השאר סגני ראש העיר זאב נוימן ואדהם ג'מאל, מהנדסת העיר ד"ר מיכל סופר וראשי המינהל בעירייה.

לנקרי התייחס בראשית דבריו למאבק ראשי הרשויות בגליל המערבי על כוונת הממשלה לקצץ בהטבות המס ואמר, כי הודות לכמה שרים בממשלה, ביניהם שר האוצר משה כחלון שגילו אחריות, הצליחו הוא וחבריו ראשי הערים להגיע להבנות שיביאו לביטול הקיצוץ בהטבות המס. לאחר מכן, הציג לנקרי בסקירה נרחבת את התפתחות העיר עכו בשנים האחרונות והמהפכה שעברה בכל התחומים.

פגישת עבודה. לנקרי וגלנט (צילום: אדריאן הרבשטיין)
פגישת עבודה. לנקרי וגלנט (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עוד הוסיף לנקרי כי  המודל של "מיקוד מאמץ" לשיפוץ שכונות ותיקות שבוצע בעיר בשיתוף משרד השיכון הוא מוצלח מאוד, והוא חלק מהמהפכה העירונית.  סופר הציגה נתונים כי העיר עוברת מהפכה גם בתחום הדיור ובימים אלה הופקדה תכנית הכוללת 1300 יחידות דיור.

השר גלנט אמר, כי לעכו יש פוטנציאל אדיר הן בהיבט החברתי כלכלי והן בהיבט התרבותי תיירותי. לדבריו, משרד השיכון ימשיך לסייע לעיר בקידום תכניות כדי לשמור על צמיחה ורמת חיים גבוהה. "אני מרוצה מהאנרגיות של ראש העיר ומרוח המהפכה ואנחנו נהיה שותפים בעשייה העירונית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות