fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גילברט בראון חתם לעונה נוספת בעירוני נהריה

הקבוצה של המאמן אריק אלפסי מסתמנת כקבוצה המעניינת של הקיץ עם רצף של החתמות מרשימות והבוקר (רביעי) הודיעה הקבוצה על השארתו של הפורוורד האמריקאי גילברט בראון לעונה נוספת, לאחר שהצדדים הגיעו להבנות כספיות.

בראון (28, 1.98) רשם עונה מצוינת בעין שרה, אבל כמעט והיה מחוץ לקבוצה במהלך העונה שעברה לאחר שנפצע והיו מי שחשבו שהוא לא ממהר כל-כך לחזור לשחק. בראון רשם בממוצע 12.5 נק', 4.3 כ"ח ו-1.5 אס' למשחק. בראון גם זכה בתחרות ההטבעות של ליגת העל שהתקיימה בערב האולסטאר המסורתי. בראון עצמו כבר חתם על החוזה ויו"ר הקבוצה ניסים אלפסי יחתום עליו בשבוע הבא לאחר ט' באב.

IMG_2857
מעמודי התווך של הקבוצה. בראון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

על הנייר הסגל של נהריה עושה רושם איכותי וצפוי להתמודד בחלק העליון של הטבלה בעונה הקרובה. החבורה של אלפסי תנסה גם לעבור שלב במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א כאשר תתארח אצל המנצחת במפגש בין מינקס (בלרוס) לריסלקי (בולגריה) ביום שלישי 4.10.16.

נכון לעכשיו הסגל של עירוני נהריה כולל את השחקנים הזרים גילברט בראון, יינסי גייטס, ניק פאוסט ומרקיז טיג, כאשר הזר החמישי יגיע לאחר פתיחת האימונים לאחר שהצוות המקצועי יחליט באיזה עמדה להתחזק. מצבת הישראלים של הקבוצה כוללת את הקפטן ערן אסנטי, ניב ברקוביץ', יונתן שולדבראנד, איגור נסטרנקו והמתאזרח סטו דאגלאס.

גילברט בראון: "אני מאד שמח לחזור ולעבוד עם הנהלה וצוות אימון נהדרים. אני חוזר כדי להמשיך את מסורת הניצחונות שהתחלנו בעונה שעברה. אני כבר לא יכול לחכות".

ניסים אלפסי: "אני שמח על כך שגילברט ממשיך איתנו עוד עונה. גילברט הוא אחד מעמודי התווך של הקבוצה הן מקצועית והן חברתית. אין ספק שהוא ימשיך להיות גורם משמעותי גם בעונה הקרובה".

IMG_2865
רוצה להמשיך את מסורת הניצחונות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות