fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבר בן 70 טבע למוות בחוף סירונית בנתניה

גבר כבן 70 טבע הבוקר בחוף סירונית בנתניה, ניסיונות ההחייאה של המצילים ואנשי מד"א לא הועילו. זהו מקרה המוות מטביעה ה-30 השנה בחופי ישראל
מקרה הטביעה בחוף סירונית בנתניה
מקרה הטביעה בחוף סירונית בנתניה

גבר בן 70 טבע למוות הבוקר (שבת) בחוף סירונית בנתניה. דיווח אודות המקרה התקבל במוקד מד"א בשעה 10:27. המצילים ואנשי מד"א שהגיעו למקום ביצעו פעולות החייאה, שלא הועילו, ומותו נקבע במקום.

פראמדיק מד"א דוד שוסמן שהיה בחוף הים עם בנו: "סמוך לקו המים ראיתי את המצילים מעניקים טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בסיסיות בגבר כבן 70 שנמשה מהים כשהוא מחוסר הכרה ומיד ניגשתי למקום על מנת לסייע בפעולות ההחייאה".

מקרה הטביעה בחוף סירונית בנתניה
מקרה הטביעה בחוף סירונית בנתניה

פראמדיקית מד"א קטי שוסמן שהגיעה למקום בניידת טיפול נמרץ: "כשהגעתי לחוף הים ראיתי את בעלי, פראמדיק במד"א, מבצע יחד עם המצילים פעולות החייאה בסיסיות בגבר שנמשה מהים. ביקשנו מהמצילים שישגיחו על הילד שלנו, פעוט כבן שנתיים, ויחד ביצענו את פעולות ההחייאה המתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים, אבל מצבו של הטובע היה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

הטביעה ארעה בשבוע בו הודיע משרד הפנים על סיום עונת הרחצה. עם זאת, חוף סירונית בנתניה (לצד החופים הרצל ופולג בעיר) נותר פעיל עד 31.10, וניתנים בו שירותי הצלה. לפי נתוני המשרד, בעונת הרחצה טבעו למוות 29 בני אדם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות