fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גביע ווינר סל: עירוני נהריה ניצחה את הפועל אילת

יהונתן שולדבראנד (צילום: עודד קרני-מנהלת הליגה)

גביע ווינר סל הגיע אתמול (שני) להיכל עין שרה בנהריה ובישר על פתיחתה של העונה החדשה.

עבור נהריה ששינתה את פניה כמעט לחלוטין העונה, חיכתה ברבע הגמר הפועל אילת, שהדיחה אותה בעונה שעברה בשלב המוקדם של הפלייאוף העליון.

ניק פאוסט (צילום: עודד קרני-מנהלת הליגה)
הילד כישרון. ניק פאוסט (צילום: עודד קרני-מנהלת הליגה)

בשונה מהעונה שעברה, אילת ירדה מנכסיה ובנוסף הגיע ללא שני זרים ולא היוותה יריב של ממש עבור החבורה בלבן-סגול של המאמן אריק אלפסי. בסיום נהריה ניצחה 50:69 ועלתה לחצי הגמר שייתקיים ביום חמישי הקרוב, שם תפגוש את המנצחת בין מכבי ת"א לבני הרצליה.

קלעו לנהריה: ניק פאוסט 17 נק', יהונתן שולדבראנד (7 ריב') וניב ברקוביץ' 10 נק' כ"א, יינסי גייטס 8 נק', סטו דגלאס 7 נק', מרקיז טיג 6 נק', תומר בר-אבן 4 נק', טיירון נאש 3 נק', גילברט בראון ואיגור נסטרנקו 2 נק' כ"א.

יהונתן שולדבראנד (צילום: עודד קרני-מנהלת הליגה)
תרם נקודות חשובות. יהונתן שולדבראנד (צילום: עודד קרני-מנהלת הליגה)

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי: "שמרנו מבחינה הגנתית טוב מאד ואם נשמור ככה את היריבות שלנו אני חושב שברוב הפעמים ננצח. עדיין אין תיאום בהתקפה ואנחנו צריכים לעבוד על הדברים האלה". על התחושות לפני המשחק הוסיף אלפסי: "האמת חשבתי שאני לא אתרגש אבל התרגשתי. זאת עונה חדשה לעיני הקהל שלנו כאן ורציתי שנראה טוב וכמובן שננצח ונמשיך הגביע בווינר. עונה חדשה ויש ציפיות והכל חדש וצריך לחבר את הכל ביחד וזה לא פשוט אבל זאת העבודה שלנו ואנחנו נהנים בה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות