fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גביע המדינה בכדורסל: עירוני נהריה הפסידה 76:66 לעירוני נס ציונה מהלאומית

אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אם עד עכשיו היה קושי באיך להגדיר את העונה של עירוני נהריה, אז אחרי אתמול בערב (שבת) אפשר בבירור להגדיר אותה כמביישת עם מבוא לכישלון. מאמן הקבוצה אריק אלפסי ושחקניו הגיעו אתמול לשפל חדש כשהפסידו בחוץ 76:66 לעירוני נס ציונה מהליגה הלאומית במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל. הפסד שישי ברציפות בכל המסגרות, אבל מי סופר.

התוצאה הסופית היא רק 10 נק' הפרש למארחים מהלאומית, אבל במהלך המשחק נהריה נראתה רע מאד וכבר הייתה בפיגור 16 נק' והיה קשה להמר מי מהקבוצה מליגת העל ומי מהלאומית.

למרות ההפסדים והיכולת הירודה שמציגה הקבוצה בליגה ובאירופה, בהנהלה לא ממהרים לפטר את אלפסי, כי פשוט אין כסף לשלם לו את הפיצויים עד סוף העונה ובמקביל לשלם למאמן חדש. אגב מאמן חדש, אם אלפסי בכל זאת יקבל החלטה לעזוב את נהריה, מאד היו רוצים לראות על הקווים בעין שרה את דני פרנקו כאשר גם שמו של שרון דרוקר עלה כאופציה.

יגיע לעין שרה? דני פרנקו (צילום: עודד קרני מנהלת הליגה)
יגיע לעין שרה? דני פרנקו (צילום: עודד קרני מנהלת הליגה)

נהריה דווקא פתח טוב את המשחק עם ריצת 0:9 (דקה 4) וניצלה בלבול גדול אצל נס ציונה שהרבתה לאבד כדורים. פסק זמן של המארחים עשה אצלם סדר בבלאגן ונהריה סיימה את הרבע הראשון ביתרון 10:14. המומנטום של נס ציונה נמשך עם פתיחת הרבע השני והיא הצליחה ליטול את ההובלה 17:19 (דקה 12). נהריה התקשתה להחזיר לעצמה את היתרון ומצאה את עצמה רודפת אחרי נס ציונה עד לסיום המחצית הראשונה שהסתיימה ביתרון כתום 27:33.

נס ציונה המשיכה ללהוט גם במחצית השניה וברחה ליתרון 13 נק' 29:42 (דקה 24) ובהמשך עד ליתרון שיא של 17 נק' 40:57 (דקה 31) וחוסר האונים נראה היטב על פניהם של אנשי נהריה. דווקא ברגעי המשבר, משהו התחיל להתעורר אצל נהריה שהתחילה לקזז את ההפרש ופאוסט עם שלשה דאג להוריד את ההפרש רק ל-7 נק' 54:61 (דקה 34). האקס המיתולוגי של נהריה עמית בן דוד דאג לצנן אותה עם שלשה גדולה וכאן האורחים מהלאומית שייטו כל הדרך לניצחון גדול על נהריה מליגת העל 66:76.

מאמין בסגל. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מאמין בסגל. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קלעו לנהריה: יהונתן שולדבראנד 12, דרווין קיצ'ן 11, גילברט בראון וניק פאוסט 9 כ"א, סטו דאגלאס וטיירון נאש 7 כ"א, ערן אסנטי 6, יינסי גייטס 5.

אריק אלפסי: "מתחילת המשחק לא הופענו, זה הסיכום הכי פשוט. לא הופענו מבחינת אנרגיות ולבוא מוכנים למשחק כזה נגד קבוצה מהליגה השניה. אני לא יודע ממה זה נובע. אולי זה חוסר ביטחון שמתמשך, יכול להיות גם חוסר יכולת, פתאום אנחנו מציגים משחקים טובים נגד קבוצות גדולות, לא יודע, יש לנו בעיה קשה מאד בקבוצה. צריכים לחשוב מה אנחנו עושים. צריך לעשות משהו דראסטי בקבוצה. צריך לשבת עם הנהלה ולחשוב מה עושים. משהו חייב להשתנות בקבוצה הזאת. אני מאמין בסגל".

ביום ראשון 25.12 נהריה תצא למשחק חוץ נגד הפועל גלבוע/גליל המפתיעה. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 55 החל מהשעה 19:30.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות