fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתכנון: אלפי מקומות עבודה חדשים

מעלות תרשיחא וכפר ורדים יקימו אזור תעסוקה משותף. אזור התעסוקה החדש ישתרע על פני 460 דונם וכולל כ-200 אלף מ"ר לתעסוקה, תעשייה ומסחר
אזור תעסוקה חדש במעלות וכפר ורדים (הדמיהף עוזי גורדון)
אזור תעסוקה חדש במעלות וכפר ורדים (הדמיהף עוזי גורדון)

 

 

עיריית מעלות תרשיחא וכפר ורדים יקימו אזור תעסוקה משותף. התכנית, שאושרה ע"י הועדה המקומית, הופקדה כעת להתנגדויות. אזור התעסוקה החדש, הממוקם בצד המערבי של מעלות תרשיחא וצפונית לשלב ג' של כפר ורדים,  ישתרע על שטח של 460 דונם, ויכלול כ-200 אלף מ"ר של שטח בנוי לטובת: תעסוקה – כ-67 אלף מ"ר, תעשייה – כ-122 אלף מ"ר וכ-22 אלף מ"ר למסחר. אזור התעסוקה יאכלס מגוון שימושים: תעשיה מתקדמת ונקייה, משרדים, בתי עסק, מוסדות ושירותי ציבור, מרפאות, מכונים, מרכזי הכשרה טכנולוגית, מתקני ספורט ותרבות ועוד. את אזור התעסוקה החדש חוצה כביש 8833 מעונה-עין יעקב, שיהווה כביש גישה ראשי אליו וממנו.

אזור תעסוקה חדש במעלות וכפר ורדים (הדמיה: עוזי גורדון)
אזור תעסוקה חדש במעלות וכפר ורדים (הדמיהף עוזי גורדון)

התכנית המפורטת כוללת הוראות בגין זכויות בניה, שימושים, התוויית דרכים, חלוקת מגרשים, קביעת הוראות מפורשות לבינוי, עיצוב אדריכלי, פיתוח נוף ומגבלות בניה. זאת על מנת להבטיח הקמת ופיתוח אזור תעסוקה מהמתקדמים בארץ, עם אלמנטים של בניה ירוקה תוך שמירה על איכות הסביבה, המשתלב עם הסביבה והנוף המרהיב הקיים באזור.

לדברי שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא, "בשנה האחרונה התרחבו מקורות התעסוקה באזור, והם צפויים להתרחב יותר בהמשך. אזור התעשייה תפן נמצא בקיבולת מלאה, מה שהציף את הצורך בהקמת אזור נוסף, והיווה את הבסיס לשת"פ בין הרשויות. העיר נמצאת בתנופת בניה, כולל מכרז המתפרסם בימים אלו במסגרת מחיר למשתכן. אני חושב שדירה במחיר אטרקטיבי מאד, בפחות מ-800אלף שקלים לצד אפשרויות עבודה מגוונות, ללא ניכוי מס הכנסה בשל הטבת מס – יהוו אבן שואבת לתושבים חדשים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות