fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה משמחת: עירוני נהריה תטוס לטורקיה

עירוני נהריה (צילום: fiba europe cup)

בשורה משמחת לאוהדי עירוני נהריה ולאוהבי הכדורסל בכלל, הנהלת הקבוצה הודיעה לפני זמן קצר כי היא תטוס ביום רביעי הקרוב לטורקיה למשחק הגומלין נגד גזיאנטפ.

הסאגה עם הטורקים החלה עוד בתחילת השבוע שעבר, לאחר שהשב"כ אסר על נהריה לטוס לטורקיה ,בשל קירבתה של העיר גזיאנטפ לגבול עם סוריה ולמוקד של דאע"ש.

היום כאמור, השב"כ אישר לקבוצה להמריא למשחק במששלחת מצומצמת ובאבטחה מוגברת. הקבוצה תמריא ביום רביעי לטורקיה ומיד בסיום המשחק תחזור בחזרה לארץ במטוס חכור.

עירוני נהריה (צילום: fiba europe cup)
עירוני נהריה (צילום: fiba europe cup)

יו"ר עירוני נהריה, ניסים אלפסי: "אני מבקש להודות לשרת הספורט הגברת מירי רגב וליו"ר איגוד הכדורסל מר עמירם הלוי, שבזכות התעקשותם ומאמציהם הרבים, יתקיים משחק הגומלין בגזיאנטפ כמתוכנן וכן על עזרתם במימון המטוס החכור. הודות להם ולנכונות שירותי הביטחון לאבטח את קבוצתנו במשחק זה, יתאפשר לנו לייצג את המדינה בכבוד ועם סיכויים טובים להעפיל לשלב רבע הגמר ביורופקאפ".

מאמן הקבוצה אריק אלפסי: א"ני מרוצה שההכרעה של המפגש הכפול תתקיים במגרש ולא בשולחנות פיב"א".

במשחק הראשון בעין שרה נהריה הביסה את הטורקים 75:96 ואם לא יקרה משהו מיוחד, היא צפויה להעפיל לשלב רבע גמר היורופ קאפ של פיב"א. בשלב הבא, ככל הנראה היא תשחק נגד טלקום בון הגרמנית שהביסה את יריבתה קטאיה יואנסואו מפינלנד 72:91 במשחק הראשון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות