fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דני רבינוביץ מאמן, ברוך סער יועץ

חילוף מאמנים במכבי צור שלום. בעקבות התדרדרות הקבוצה והסכנה המוחשית מירידה לליגה ב' המאמן מיכה כהן סיים את תפקידו. במקומו מונה דני רבינוביץ. ברוך סער ישמש כיועץ
"צו 8". ברוך סער
"צו 8". ברוך סער

קבוצת הכדורגל של מכבי צור שלום יצאה בשישי שעבר למשחק חוץ נגד עירוני טבריה, שנאבקת על מקום בפלייאוף העליון. הקבוצה התייצבה למשחק במורל שפוף אחרי רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון – ארבעה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו. למעשה מאז הניצחון על הפועל מגדל העמק, במשחק חוץ לפני כמעט שלושה חודשים, צור שלום לא ניצחה. חניכיו של מיכה כהן קיוו להפתיע באחד המגרשים הכי קשים בליגה. הם הצליחו להחזיק מעמד במחצית הראשונה, שהתנהלה בשליטה של טבריה, אבל במחצית השנייה צור שלום קרסה וספגה שלושה שערים. הסתיים בתבוסה 3:0, יכול היה להיות הרבה יותר גרוע, שכן טבריה החמיצה בלי סוף.

"צו 8". ברוך סער צילום: איסר רביץ
ישמש כיועץ. ברוך סער (צילום: איסר רביץ)

התבוסה הקשה, ובעיקר הדרך, הביאו להחלטה של הנהלת הקבוצה לבצע שינוי בעמדת המאמן. אלה הבינו כי בשלב הזה צריך למנות מאמן ותיק ומנוסה בליגה הזו. ההנהלה, מעריכה מאוד את כהן, שעשה עבודה מצוינת בשנה וחצי האחרונות בקבוצת הנוער. כהן הבין את ההחלטה, ולזכותו יאמר כי כל הזמן אמר כי הוא עובד של המועדון והוא יעמוד לרשותו מתי שצריך ואיפה שצריך. כהן עשוי לחזור לאמן את הנוער, ומחליפו בתקופה האחרונה עידן בראון, שהיה עוזרו בנוער, ובמקביל אימן גם את נערים ב', ימשיך לאמן את הנערים.

אלא שהנהלת צור שלום נתקלה בבעיה. מאז יום ראשון נעשו מאמצים גדולים להחתים מאמן מנוסה, וזו לא משימה קלה, כיוון שבשלב הזה של העונה רוב המאמנים עסוקים והמעטים שפנויים לא ששים לקחת קבוצה במצוקה. מאמנים כמו רפי בוסקילה, שסיים לא מכבר את עבודתו באסי גלבוע, ושלום לוי שהתפטר מהפועל מגדל העמק, דחו את ההצעה של צור שלום.

יחזור לנוער. מיכה כהןצילומים: איסר רביץ
יחזור לנוער. מיכה כהן צילומים: איסר רביץ

בשלב הזה פנתה ההנהלה לברוך סער, ששימש בשנתיים האחרונות בתפקיד המנהל המקצועי של מכבי צור שלום ואחראי על בית הספר לכדורגל. עם מינויו של כהן לתפקיד מאמן הבוגרים סער עזר לו מאחורי הקלעים, אך לפני כחודשיים וחצי עבר סער להפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית לתפקיד ניהולי בכיר, ומאז הפסיק את הקשר עם מכבי צור שלום. יו"ר צור שלום יגאל קסלסי פנה השבוע לסער וביקש ממנו שיחזור למועדון לתפקיד המאמן. סער דחה את הבקשה בטענה שאיננו יכול לעזוב את תפקידו בהפועל פתח תקווה, אך הסכים לשמש כיועץ למאמן אחר שימונה. בסוף התקבלה החלטה שדני רבינוביץ', האיש למשימות מיוחדות במכבי צור שלום, יאמן את הקבוצה, בני בניסטי ימונה לעוזרו וברוך סער ישמש בתפקיד יועץ ועוזר מאחורי הקלעים, מבלי להיות נוכח ברוב המשחקים.

מחר (שישי) תצא מכבי צור שלום למשחק חוץ שני ברציפות נגד אסי גלבוע. המשחק יחל בשעה 14:00.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות