fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרית מוצקין בוחנים חילופי משלחות נוער עם סין

משלחת מסין בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה
משלחת מסין בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה

משלחת של אנשי ממשל מהעיר קאיפנג שבסין הגיעה השבוע לביקור בן יומיים בקרית מוצקין, במסגרת ברית ערים תאומות. בקאיפנג כחמישה מיליון וחצי תושבים והיא אחת משמונה הבירות העתיקות של סין.

המשלחת הסינית, בראשות מ"מ ראשַת העיר וואנג דאגונג, התקבלה בעירייה באופן חגיגי ונפגשה עם ראש העיר חיים צורי ואנשי העירייה לפגישת היכרות ועבודה. התוכניות שנדונו ייכנסו לעבודה מיד לאחר חזרתה של המשלחת לסין: חילופי משלחות נוער, שיתוף פעולה תרבותי ועוד.

משלחת מסין בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה
משלחת מסין בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה

לאחר מכן ביקרו אנשי קאיפנג בהיכל התיאטרון של קריית מוצקין, שם קיבלו הסבר ממנכ"לית ההיכל דפנה צורי, שגם יזמה רעיון לשיתופי פעולה בתחום התרבות: הופעת אקרובטים מהעיר התאומה בהיכל התיאטרון והופעה של להקת ריקוד סינית בפסטיבל המחולות בכרמיאל.

המשלחת מסין ביקרה ביד ושם ובמוזיאון ישראל בירושלים וקיבלה הדרכה מהד"ר לאה גנור, מנהלת מרכז משמעו"ת בקריית מוצקין. בסיכום הביקור הביע נציג המשלחת את התרשמותו הרבה מהעיר קריית מוצקין והודה לצורי על האירוח  והתוכנית המרתקת שהוכנה למשלחת. ד"ר גנור מסרה לאחר הביקור: "שמחתי על הזכות שניתנה לי ללוות את המשלחת ביחד עם פרח קיסר ולהציג לפניהם נושאים חשובים וערכיים כגון מורשת העם היהודי, הציונות, השואה והתקומה וגיאוגרפיה של ישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות