fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בפעם ה-11 ברציפות: טורניר חנוכה בכדורגל לזכרו של דודי הללי

טורניר חנוכה בכדורגל לזכרו של דודי הללי, יערך השנה בפעם ה-11 ברציפות. דודי שכיהן במשך מספר שנים כיו"ר מחלקת הנוער של הפועל חיפה בכדורגל היה דמות מוכרת בעיר. הוא נפטר בשנת 2004 לאחר מחלה קשה.

הטורניר שכבר הפך לאירוע תרבות וספורט בעיר במהלך חג החנוכה ומכונה "טורניר חנוכה לזכרו של דודי הללי" סוחף אליו שחקני עבר ידועים של מכבי והפועל חיפה, שחקני עבר מהכדורגל הישראלי, נבחרת העיתונאים, נבחרת עיריית חיפה ונבחרת המשפחה והשנה גם נבחרות הכבאים שהצילו את הכרמל בשריפה האחרונה. נבחרת הכדורגל בנשים של ישראל שיקיימו משחק ראווה מיוחד נגד נבחרת הכבאים רגע לפני משחק הגמר.

מלבד טורניר הוותיקים שבו נמצא שחקנים כמו ציון מרילי, אבישי ז'אנו, גיורא אנטמן, אלון מזרחי, זאהי ארמלי, אלון חרזי, , משה גלם, ברוך ממן, ניתן יהיה לראות שופטים בכירים מליגת העל ואחרים. רבים יוכלו לפגוש את מאמן הנבחרת אלישע לוי את קודמו אלי גוטמן שגם השנה כמו בכל שנה יגיעו לטורניר.

דודי הללי

במהלך האירוע שאותו ילוו אנשי רדיו, טלויזיה, אינטרנט והעיתונות הכתובה שיסקרו כל תנועה בטורניר בשידורים ישירים בערוצי הספורט, יהיו הפתעות וסופגניות, בסיום האירוע תוגש ארוחת ערב קלה ויערך טקס חלוקת גביעים בנוכחות אישי ציבור בינהם, שר האוצר משה כחלון, ראש העיר יונה יהב, ראש עירית נשר אבי בינמו. כמו כן כמידי שנה הבטיחו את הגעתם לא מעט ראשי ערים בצפון.

עו"ד אברהם הללי, אביו של דודי: "גם השנה, השבחנו את הטורניר ועלינו מדרגה, בכל הקשור לארגון". הטורניר יתקיים ביום חמישי ה-29.12.2016  באולם הספורט הסגור של מרכז חינוך ליאו-באק בכרמל צרפתי. חניה בשפע (כדאי להקדים). האירוע יחל בשעה 15:00 בטורניר ילדים מכבי והפועל חיפה, עירוני נשר ובית"ר חיפה. לאחריו יתקיים טורניר וותיקים. בשעה 18:00 צפויים משחקי הגמר וב-18:45 טקס הסיום וחלוקת הגביעים וכיבוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות