fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנק הפועלים החל להפעיל סניף נייד בקרית חיים

הסניף הנייד של בנק הפועלים בקרית חיים המערבית. צילום: יח"צ
הסניף הנייד של בנק הפועלים בקרית חיים המערבית. צילום: יח"צ

בפעם הראשונה השיק בנק הפועלים שירותים באמצעות סניף נייד, במטרה להנגיש שירותים בנקאיים לאוכלוסיות המתקשות להגיע לסניפי הבנק, כגון בבתי חולים ובתי אבות, ולענות על הצורך של לקוחות במקומות שבהם אין שירותים בנקאיים קרובים.

הסניף הנייד פתח את פעילותו בפעם הראשונה בקרית חיים, באמצעות רכב מיוחד שנרכש על ידי הבנק, הרכב מחובר לרשת התקשורת של הבנק ומציע שירותי בנקאות מקיפים כולל בנקט למשיכת מזומנים. עובדי הסניף הנייד הם בנקאים בעלי ההכשרה המתאימה למילוי תפקידם. הסניף יפעל באמצעות רכב נייד ב 22 מוקדים ברחבי הארץ ובתדירות קבועה של לפחות פעם בחודש. הסניף הנייד רשאי לספק ללקוחות פרטיים ולעסקים קטנים את כל השירותים הניתנים בסניף, למעט ייעוץ פיננסי ופנסיוני והחתמה על ערבויות. חשבונות הלקוחות ימשיכו להתנהל בסניף הקיים שלהם, והסניף הנייד ישמש רק לצורך מתן שירות.

הסניף הנייד של בנק הפועלים בקרית חיים המערבית. צילום: יח"צ
הסניף הנייד של בנק הפועלים בקרית חיים המערבית. צילום: יח"צ

בשנים האחרונות, מצמצם בנק הפועלים את סניפיו ברחבי הארץ, כחלק ממהלך התייעלות, על אף היותו הבנק הרווחי ביותר בישראל. את שנת 2016 הוא סיים עם רווח נקי של 2.63 מיליארד שקלים. את הפעילות בקרית חיים הוא עשה לאחר שלפני כמה חודשים סגר את הסניף היחיד בשכונה המערבית על אף מחאתם של תושבי השכונה וראש עיריית חיפה. הסניף היחיד שפועל היום בקרית חיים נמצא בשכונה המזרחית מה שמקשה מאוד על מבוגרים ומוגבלי תנועה להגיע אליו.

גולן שרמן, מנהל אגף בנקאות קמעונאית: "אנו רואים בהפעלת הסניף הנייד חלק מחזון הבנק, המשלב יחס אישי ואנושי עם חדשנות טכנולוגית, תוך הנגשת השירותים הבנקאיים לכל הלקוחות. בנק הפועלים עשה בעבר שימוש בסניפים ניידים בתקופות חירום, כאשר נמנע מלקוחותיו להגיע לסניפים הרגילים, אבל אנו רואים בסניף הנייד גם פתרון יעיל להנגשת שירותים בנקאיים גם בשגרה". פרטים על מועדי ההפעלה והמיקומים של הסניף הנייד יפורסמו באתר הבנק ובמוקדי השירות הטלפוני.

בנוסף, בנק הפועלים השיק קו יעודי לאוכלוסיה המבוגרת ב"פועלים בטלפון". לקוחות מעל גיל 75 שמתקשרים למוקד הטלפוני של בנק הפועלים זוכים לשירות מועדף – קבלת מענה מהבנקאי הטלפוני במינימום הקשות ובמינימום זמן המתנה. מתוך הבנה כי חלק מציבור המבוגרים מתקשה לבחור נתיב לשיחה עם בנקאי באמצעות המענה הממוחשב הוחלט לייצר תיעדוף בנתיב קצר ופשוט במיוחד עבור אוכלוסייה זו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות