fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנצרת עילית עשו כבוד לארנט

האיש שבתחילת דרכו בישראל עבד במחלקת פינוי אשפה, השקיע את מלוא כוחו בגידול בנותיו והיום הן רופאות בכירות. השבוע חגג את הולדת הנכד הראשון
ראשי העיר חוגגים עם ארנט (צילום עצמי)
ראשי העיר חוגגים עם ארנט (צילום עצמי)

23 שנים לאחר שעלה לארץ מחוסר כל, ארנט פרידמן חגג השבוע עם חבריו בעיריית נצרת עילית את הפיכתו לסבא ואת היותו אבא לד"ר אוה וד"ר אנט – שתי רופאות בכירות במערכת הבריאות.
ארנט ואשתו גיזלה עלו לארץ ב-1992. הם ידעו שבגיל 46 יהיה להם קשה ללמוד את השפה העברית ולפתוח בקריירה חדשה והשקיעו את כל מרצם בהקמת המשפחה וגידול שתי בנותיהם, אווה ואיוט. בני הזוג היו גאים בהצלחת בנותיהם להשתלב בבתי הספר בעיר וקיוו כי בבוא היום הן יגשימו את חלומם ויהיו בעלות השכלה גבוהה וקריירה.

ראשי העיר חוגגים עם ארנט (צילום עצמי)
ראשי העיר חוגגים עם ארנט (צילום עצמי)

שנה לאחר עלייתו לארץ, ארנט התקבל לעבודה באגף שפ"ע (שיפור פני העיר) בעיריית נצרת עילית. הוא השתלב במחלקת פינוי אשפה ונחשב לעובד מסור ואהוב על כל חבריו ועל הממונים עליו ."ארנט הוא דוגמה למסירות בעבודה, צניעות ודרך ארץ", אומר סגן ראש העיר אלכס גופמן ומזכיר כי לפני מספר שנים ארנט, בהיותו עובד פינוי אשפה החזיר ארנק מלא בכסף מזומן שמצא במהלך עבודתו.
השבוע חגגו בעירייה את הפיכתו לסבא. מסביב לשולחן עמוס בכיבוד, שארנט הביא לכבוד האירוע, ברכו ראש העיר גפסו וגופמן את העובד ואיחלו לו עוד הרבה שנים של אושר ושמחות. מבחינת ארנט החגיגה הייתה כפולה. לצד הולדת הנכדה החדשה הוא חוגג את היותו אבא לשתי בנות שסיימו בהצלחה לימודי רפואה וכיום הן רופאות בכירות, ד"ר אווה וד"ר אנט "זה האושר האמיתי שלי", אמר בצניעות "זה שהבנות הצליחו להגשים את החלום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות