fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני זוג מחדרה פנו לגיוס המונים כדי להפוך להורים

שרון ואיציק בוברמן נשואים כבר 13 שנה, במהלכן ניסו את כל הדרכים להביא ילד לעולם ונכשלו. על אף התלאות הרבות והקשיים הם לא מתייאשים ופונים אל הציבור בבקשה: "אנחנו ניצבים בפני בחירה גורלית – לוותר על חלומנו לילד או למצוא דרך לממן פונדקאות.

שרון ואיציק פתחו את פרויקט גיוס ההמונים שלהם וכי ההתגייסות של האנשים למענם מאוד חשובה להם.

שרון ואיציק

הם בחרו להביא ילד לעולם בעזרת פונדקאות לאחר שנים של ניסיונות לא מוצלחים להיכנס להריון . מדובר בתהליך יקר שעלותו כ300 אלף שקלים. "עברנו סדרה של טיפולי פוריות שלא צלחו, הטיפולים היו כרוכים בהתמודדויות קשות ואתגרים נפשיים וכלכליים רבים".

שרון (39) ואיציק (44) מעידים על עצמם כי הרצון להיות הורים התקבל אצלם לפני הרבה שנים. לאחר שלא הצליחו להיכנס להריון ולאחר שטיפולי הפוריות נכשלו, נותר להם המוצא האחרון והוא לגייס את הכסף הרב לפונדקאות ולהפוך לאבא ואמא. "הציפיה הדרוכה לתשובה חיובית, התפילות הרבות, הרצון להתבשר בתוצאה חיובית והאכזבה שחוזרת על עצמה כל פעם מחדש".

" כתוצאה מהטיפולים אני חליתי וסובלת מבעיות נשים המקשות יותר להיכנס להריון , וההורמונים מחמירים את המחלה ויש תופעות לוואי קשות", היא אומרת, "ההתשה והעייפות הנפשית, הציפייה הדרוכה לתשובה חיובית, התפילות האינסופיות, הרצון להתבשר בתוצאה חיובית והאכזבה שחוזרת על עצמה בכל פעם מחדשמה שעבור הרבה אחרים הוא טבעי לגמרי, אצלנו הוא נקרא פרויקט חיינו .

כל כך רציתי להרגיש את זה ברחם , את ההריון , התנועות , לחוות את הדבר המדהים הזה כמו כולן .כשאני הולכת ברחוב ורואה עגלות עם תינוקות חמודים והלב נצבט , אני אומרת בלב מתי אזכה ללכת ברחוב עם עגלה ?"  

לא קשה לכם החשיפה?

"מטבענו אנחנו אנשים מאוד פרטיים והחשיפה פה מאוד קשה לנו, אך על מנת להצליח ולהגשים את חלומנו , החלטנו שאנחנו יוצאים לחשוף את סיפור חיינו. נחשפתי בכדי לגייס אתכם לסיפור שלנו שתעזרו לי באמצעות קמפיין גיוס ההמונים להגשים לי את החלום . נחשפתי כי גם לי מגיע להיות אמא ! בשנתיים האחרונות עברתי המון. ניסינו שוב טיפולי פוריות אבל הגוף שלי לא עמד בזה בעקבות ההורמונים , חלה שוב הידרדרות רצינית בבריאותי ".

הא מזכירה כי באתר של הפרויקט המונים חייבים להגיע לסכום במלואו ובמידה ולא הפסדת את כל הכסף ,

הם הצליחו להגיע לסכום של כ-39 אלף שקלים ונשאר להם 181,095 שקלים

"הסכום לפונדקאות הוא מאוד גבוה ולכן אנחנו צריכים עזרה מאוד רחבה של כולם .

הדרך היחידה שאנחנו נצליח להגשים את החלום להיות אימא ואבא היא בזכות גיוס מימון המונים”.

לינק לגיוס https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=975

פייסבוק https://www.facebook.com/גםלנומגיעלהפוךלהורים257743158065488/

פרטי חשבון בהעברה בנקאית :

מספר הבנק 09, סניף 001, מספר החשבון 25997191

מספר בנק הדואר חדרה ע"ש בוברמן יצחק , בוברמן שרון צ'רנה .

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות