fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בניית כיכר בקרית אתא מסכנת את האזרחים

כיכר חנקין קרית אתא. צילום: דורון גולן
כיכר חנקין קרית אתא. צילום: דורון גולן

נהגים החולפים בכיכר שבנתה עיריית קרית אתא בצומת הרחובות חנקין וסוקולוב, חשופים לסכנות של פגיעה במכלולי הרכב ואף סטייה מנתיב הנסיעה.

לפני מספר חודשים בנתה העירייה את הכיכר ומזה שבועות ארוכים שלא נעשית במקום שום עבודה. לאורך שבועות הגיע "הד הקריות" על מנת לבדוק את הנעשה אולם מתברר כי העבודות על הכיכר אינן מתקדמות.

נכון להשבוע זרועה הכיכר בבורות עמוקים שעלולים לפגוע במכלולי ההגה והבלמים והאספלט שהונח בשטח גורם למשטח לא מפולס של פני הכביש. הסכנה גדולה שבעתיים למשתמשים ברכב דו גלגלי שעלולים לאבד את השליטה בפתאומיות, במיוחד בשעות החשיכה שאז כמעט בלתי אפשרי לראות את המהמורות בכביש.

כיכר חנקין קרית אתא. צילום: דורון גולן
כיכר חנקין קרית אתא. צילום: דורון גולן

בנתיב זה חולפים אלפי נהגים מדי יום. רבים מהמשתמשים בכביש אינם מודעים לזכויותיהם וחלקם אף חוששים לפעול נגד הרשות המקומית, אולם במידה והם חושדים כי מכוניתם נפגעה כתוצאה מהעבודות הלקויות, עומדת להם הזכות לתבוע את הרשות המקומית בבית המשפט. בהתאם לנזק ניתן לתבוע את הרשות המקומית בבית משפט לתביעות קטנות או בערכאות גבוהות יותר.

מעיריית קרית אתא נמסר כי: "בצומת חנקין-סוקולוב הושלמה ההפקעה הכוללת תכנון מורחב לשטח ובימים אלה מתחילות עבודות התשתית להסדרת הכיכר, הרחבת הכביש לשני נתיבים וביצוע עבודות אספלט".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות