fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רצח בבית קפה בקרית ים

זירת הירי בקרית ים. צילום: פרטי
זירת הירי בקרית ים. צילום: פרטי

מאור בן חיים, 27, נרצח ביום רביעי שעבר בעת שישב בבית קפה בחוף, ימית בקרית ים. הוא נורה מטווח קצר ומותו נקבע במקום. על חקירת הרצח הוטל צו איסור פרסום.

מהפרטים שמותרים לפרסם עולה כי בשעת ערב יש בן חיים בבית הקפה ולמקום הגיע רכב דו-גלגלי ממנו ירד הרוצח כשהוא רעול פנים. הוא ניגש לבן חיים וירה בו כמה פעמים מטווח קצר לעיני הנוכחים במקום. מיד לאחר מכן נמלט היורה מהמקום.

ההודעה על כל הגיעה למד"א כמה דקות לאחר השעה שבע בערב ולמקום הגיעו חובשים ופראמדקים וגם צוותים של איחוד הצלה שביצעו ניסיונות החייאה לבן חיים.לירן קריספין חובש באיחוד הצלה, שעזר בפעולות ההחייאה, סיפר: "יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה על גבר כבן 30 שנורה בפלג גופו העליון. הפצוע פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

מותו של בן חיים, נשוי ואב לשני ילדים, נקבע זמן קצר לאחר מכן והזירה נסגרה על ידי המשטרה. כוחות של משטרת זבולון והיחידה המרכזית של המשטרה פתחו בחקירה בשטח וחוקרי הזיהוי הפלילי אספו ראיות מעבדתיות. חקירת הרצח הוטלה על חוקרי הימ"ר במחוז חוף.

זירת הירי בקרית ים. צילום: פרטי
זירת הירי בקרית ים. צילום: פרטי

 

ההערכה של החוקרים היא שמדובר בחיסול על רקע פלילי, שכן בקריות יש מלחמה בין כמה כנופיות עבריינים על שליטה בתחום הסמים, הזנות, ההימורים וגביית דמי חסות. ובן חיים היה מוכר למשטרה מתחום הסמים. מלחמה זו כבר גבתה קורבנות במהלך השנה שעברה, ולפני כחודשיים היה ניסיון רצח של דמות מוכרת למשטרה ביריות אקדח בקרית חיים. לבקשת המשטרה הוציא בית המשפט צו איסור פרסום לחודשיים הקרובים על חקירת הפרשה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות