fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן אסבן נגד סיעת הצעירים בקרית ביאליק. רוצה להכנס למועצת העיר

בן אסבן, שני אוצ'קובסקי, הדס צור. לפני הבחירות. צילום: יח"צ
בן אסבן, שני אוצ'קובסקי, הדס צור. לפני הבחירות. צילום: יח"צ

סיבוב נוסף של מלחמה בין סיעת הצעירים במועצת העיר בקרית ביאליק לבין מי שהיה מספר שלוש ברשימה, עו"ד בן אסבן שפנה באמצעות משרד עורכי דין בדרישה להכנס למועצת העיר במקומו של יו"ר הסיעה או פיצוי כספי של 750 אלף שקלים.

יו"ר סיעת הצעירים, שני אוצ'קובסקי ומספר שתיים ברשימה, עו"ד הדס צור, צירפו לפני הבחירות האחרונות לרשות המקומית את אסבן כמספר שלוש. עם צירופו לסיעהנחתם הסכם סודי בין אוצ'קובסקי, צור ואסבן. ממידע מוסמך שהגיע להד הקריות עולה כי אסבן התחייב למלא כמה סעיפים מתוך ההסכם בהם שמירת סודיות קיומו של ההסכם, לממן חלק יחסי של מסע הבחירות ולהביא לפחות 400 קולות כשרים של מצביעים. בתמורה למילוי ההסכם על ידי אסבן, התחייב אוצ'קובסקי כי במידה והסיעה לא תצליח להכניס לפחות שלושה חברים למועצת העיר, יפרוש אוצ'קובסקי מראשות הסיעה ואת מקומו תתפוס עו"ד הדס צור הממוקמת במקום השני בסיעה, כך שאסבן ייכנס למועצת העיר כחבר השני של הסיעה.

לאחר הבחירות התברר כי סיעת הצעירים הצליחה להכניס למועצת העיר שני חברים בלבד: או'צקובסקי וצור ואילו אסבן מצא עצמו מחוץ למועצת העיר. בין אסבן לאוצ'קובסקי התעוררה מחלוקת עזה עזה סביב התנאי לפרישתו של אוצ'קובסקי מראשת הסיעה, לאחר שאסבן דרש ממנו למלא את חלקו בהסכם. אוצ'קובסקי לא מתכוון לפרוש מראשות הסיעה ועל פי גורם מוסמך, סירובו נובע מהטענה שאסבן לא מילא את חלקו באותו חוזה סודי שנחתם ביניהם ולפיכך הפר אסבן לכאורה את תנאי החוזה.

באמצעות משרד עורכי הדין צבי יפה ושות', שלח אסבן מכתב אל אוצ'קובסקי וצור. במכתב נטען כי הוא עמד בכל התחייבויותיו ומילא את חלקו בהסכם לטובת הסיעה והצלחתה. במכתב נדרשים השניים לעמוד בהתחייבות שניתנה לאסבן לכהן כחבר מועצת עיר. אוצ'קובסקי נדרש להודיע על התפטרותו ממועצת העיר על מנת שאסבן יוכל להכנס כחבר מעצה מטעם סיעת הצעירים. במידה ולא יעשה כך, אוצ'קובסקי וצור נדרשים, על פי המכתב, לפצות את אסבן בסכום של 750 אלף שקלים.

בתגובה למכתבו של אסבן מסר אוצ'קובסקי " המכתב ההזוי והמנותק מהמציאות הועבר לטיפול עורכי דיני. בלי ואם קשר אומר שבמידה ובן לא היה מפר ברגל גסה את ההסכם אותו הוא מבקש לקיים עכשיו ועושה פעולות שלכאורה פגעו בהצלחתנו בבחירות, לא היינו נמצאים במצב הזה. אני מאחל לבן שידע להיבחר למועצת העיר באופן ישר והגון ולא ינסה שוב להיכנס למועצה במסגרת הסכם רוטציה". צור מסרה בתגובה: "צר לי ששמי שורבב לטענות שבינן לביני אין ולא כלום. מדובר בטענות הנעדרות כל בסיס עובדתי ומשפטי כנגדי, מעולם לא התחייבתי בפני בן לדבר מהנטען. ככל ואכן תוגש תביעה כנגדי, ותביעה כאמור טרם נמסרה לי, אזי דומה כי בן מנסה להפעיל עלי לחץ בחוסר תום לב רבתי. מכל מקום, תגובתי המלאה תינתן בבית המשפט, ככל ותביעה תוגש".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות