fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביאליק: ענת וורמברנד תתמודד למועצת העיר ברשימה של דוקורסקי

ענת וורמברנד ואלי דוקורסקי. צילום: יח"צ
ענת וורמברנד ואלי דוקורסקי. צילום: יח"צ

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, שעומד בראש סיעת "חי" בבחירות המקומיות, עיבה בשבוע האחרון את שורות הסיעה במתמודדים חדשים למועצת העיר. ענת וורמברנד שובצה במקום הרביעי והריאלי במקומה של חברת המועצה, מזי שניידר.

שניידר הודיעה לדוקורסקי כי אינה יכולה לקחת חלק בבחירות המקומיות עקב עיסוקיה הרבים כמחנכת ומרכזת שכבה בחטיבת הביניים. וורמברנד, 40, נכנסה לרשימה במקומה והיא תהיה בין אלו שיאיישו את כסאות חברי מועצת העיר.

ענת וורמברנד ואלי דוקורסקי. צילום: יח"צ
ענת וורמברנד ואלי דוקורסקי. צילום: יח"צ

וורמברנד, 40, נשואה ואם לשלושה ילדים, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים. עובדת ככלכלנית פרויקטים בחברה העוסקת בתחום הביטחוני ובוגרת אורט קרית ביאליק. על מיקומה במקום הרביעי ברשימה אמר דוקורסקי "אני משוכנע ביכולתה של ענת וורמברנד לתרום לעשייה של סיעת חי למען התושבים  במועצת העיר".

"זה כבוד גדול עבורי להצטרף לנבחרת המנצחת של אלי דוקורסקי, שמנהיגה את קרית ביאליק להצלחה", אמרה השבוע וורמברנד, שמזה עשר שנים פעילה חברתית וציבורית בקהילה. בשנים האחרונות משמשת כחברה בוועד המוסדי של אורט קרית ביאליק. ובוועד ביה"ס הרקפות. בעבר, שימשה  כיו"ר  וועד ההורים של חטיבת ביניים "אפק" .

זה חמש שנים מכהנת וורמברנד כחברת מועצת נשים, מובילה ושותפה למיזמים ופרויקטים למען כלל שכבות האוכלוסייה בעיר. וכן מתנדבת בעמותות שונות בעיר. בשנה האחרונה הצטרפה למעגל נשים קריות, אשר פועל למען כלל הקהילה בכל הגילאים.

השבוע הודיע דוקורסקי על מועמדים נוספים למועצת העיר מטעם סיעתו בהם עו"ד שגיא לגסה, 41, שהודיע "החלטתי להיות חלק מהנבחרת המנצחת הזאת מהסיבה הפשוטה שאלי דוקורסקי פועל למען ולרווחת כל שכבות האוכלוסיה ועל גווניה בעיר ובפרט למען תושבי הקהילה האתיופית הנמצאת בעיר".

מועמד נוסף הוא רז וורטר, 25, "אני שמח לשתף אתכם כי לאחר שיחות פעילויות ופגישות עם ראש העיר אני עושה צעד משמעותי בלקיחת חלק ברשויות המקומיות ומצטרף בפעם הראשונה כמועמד ברשימת סיעת "חי" למועצת עיר הבאה. חברתי לאלי דוקורסקי בגלל פעילותו למען הסטודנטים והחיילים בקריה" הוא הודיע.

שתי נשים נוספות שמופיעות ברשימת המועמדים מטעמו של דוקורסקי למועצךת העיר הן דנה נחמני ושיר קופרמן. דוקורסקי הוא המתמודד היחיד לראשות העירייה והמאבק בבחירות הקרובות יהיה סביב המקומות במועצת העיר שמונה 15 חברים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות