fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחירות לוועד העובדים: הבעת אמון באיציק יצחקי

חיוך מאוזן לאוזן יצחקי. צילום : וועד העובדים
חיוך מאוזן לאוזן יצחקי. צילום : וועד העובדים

עובדי עיריית חדרה הביעו אמון מוחלט ביו"ר הוועד איציק יצחקי, כאשר בבחירות לוועד העובדים, שנערכו בשלישי השבוע, זכתה ברוב קולות הרשימה שהוביל.

דוברו של יצחקי חזקי מנת אומר כי הבעת אמון מרשימה הופגנה עוד לפני הבחירות כאשר התברר שיצחקי היה מועמד יחיד, מה שהעיד על העדפת העובדים לראותו עומד בראש הוועד הנבחר גם בקדנציה הבאה. לבחירות לוועד ניגשו כ-40 מועמדים אשר מתוכם התבקשו עובדי העירייה להצביע עבור ה-18 שברצונם להכניס למועצת העובדים. בתום ספירת הקולות עלה כי אחוז ההצבעה היה גבוה, ועמד על 89 אחוזים שהם 1,092 עובדים מתוך 1,228 בעלי זכות ההצבעה.

"יצחקי קרא לכלל עובדי העירייה לממש את זכותם להצביע ולהשפיע, וציין כי תוצאות הבחירות יהיו חשובות להמשך הנהגת והובלת העובדים בשלש השנים הבאות. בהודעה שפרסם לקראת הבחירות ביקש יצחקי מכל העובדים והמועמדים לשמור על הוגנות וכבוד הדדי, ואיחל הצלחה לכל המתמודדים", הוסיף מנת.

 חיוך מאוזן לאוזן יצחקי. צילום : וועד העובדים

חיוך מאוזן לאוזן יצחקי. צילום : וועד העובדים

עשרות המתמודדים נחלקו למספר רשימות, בכולן מועמדים ראויים ואהודים. רשימת המועמדים שהוביל יצחקי, זכתה בסופן של בחירות ברוב קולותיהם של עובדי העירייה. נכון לצהריי רביעי , מועד סגירת העיתון, עוד אין נתונים מדויקים של קולות.

ואלה 18 העובדים שזכו ברוב קולות: חזקי מנת; בת חן פחימה; איציק ציונית; ניר כותא; בוריס בר; ברוך אוואד; חן כחלון; מירי אדרי; מלכה פחימה; בועז לוי; סיגל הרשקוביץ; מוריס אוחנה; סיגלית בר ששת; ניצה סנדו; עמי פדלון; שירה נעמי פנחס; דני מששה; גלית שגב.

למחרת הבחירות הודה יצחקי לעובדי העירייה ואמר כי, "תוצאות הבחירות לוועד מעידות על אמונכם המוחלט בצוות מנצח שהוביל, תמך, הקשיב, וסייע במשך שלוש השנים האחרונות. אחוזי ההצבעה הגבוהים מעידים כי אנו ארגון חברתי מסודר, מגובש, תומך ואוהב, שהביע את אמונו בצוות שיפעל בראשותי גם בשלוש השנים הקרובות. עוד נכונים לנו אתגרים רבים, אך אנו נמשיך לתת לעובדים אוזן קשבת, טיפול וסיוע, והחשוב מכל תחושת משפחה גדולה ומלוכדת".

יצחקי הודה לכל המתמודדים ששמרו על סדר והוגנות ביום בחירות דינמי ודמוקרטי, וכן הודה לחברי ועדת הבחירות שפעלו בהתנדבות במשך כל הליך הבחירות. בנוסף הודה ליו"ר ההסתדרות במרחב חדרה ניר בן חיים ולמזכיר הסתדרות המעו"ף שמשון עמרני, על התמיכה בעובדים לאורך כל הדרך. " אמשיך להציב לנו יעדים שיובילו להישגים ולשמירה על זכויות העובדים, ונוכיח שוב כי כוחנו באחדותנו", אמר יצחקי.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות