fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בזכות החברה שלי

מונולוג מצמרר של מורה מבית הספר יודפת בנצרת עילית, שחייה ניצלו ממחלת הסרטן בגלל התעקשותה של החברה הקרובה שתיבדק. "אני רוצה להגיד לה תודה על שהצילה את חיי", אומרת בלוריה לאופר
בלוריה משמאל עם חווה בכר צילום ישראל פרץ
בלוריה משמאל עם חווה בכר צילום ישראל פרץ

חייה של בלוריה לאופר, מורה בבי"ס היסודי יודפת בנצרת עילית, ניצלו בזכות התעקשותה של חברתה הטובה, חוה בכר, לשעבר מנהלת בית הספר וממלאת מקום ראש העיר, להוריד את ההזמנה לבדיקת ממוגרפיה מהמגנט שעל המקרר ולקבוע תור ללא ידיעת חברתה.

"האונוקולגית הסבירה לי שהגידול התגלה בזמן וזה מה שהציל אותי. חגגנו כולנו. במהלך הטיפולים פגשתי נשים במצבי, נשים עם פיאות, עם קרחות, נשים שחוו את אותן תחושות וסוחבות סיפורים לא פשוטים של כאב וגבורה עילאית. גיליתי בעצמי תעצומות נפש שלא ידעתי על קיומן, יצאתי חזקה ומחוזקת והחלטתי לקחת את הכוח שיש בי ולהעביר אותו הלאה לאנשים שזקוקים לו", היא מספרת במונולוג מרגש.

בלוריה משמאל עם חווה בכר צילום ישראל פרץ
בלוריה משמאל עם חווה בכר צילום ישראל פרץ

"החלטתי להתנדב באגודה למלחמה בסרטן ולהיות חלק מהמשפחה הלוחמת. המסר שאני מעבירה הוא מאוד פשוט והוא אופטימי. הרפואה התקדמה ועם אמונה חזקה אפשר לנצח את המחלה. פשוט צריך לחיות את החיים, החיים יפים ויש בשביל מי ומה לחיות אותם.צריך לתרום, לתת, להתנדב ולא לפחד כלל".

"מתוך החושך עולה האור, אני רוצה להגיד לחווה בכר תודה על שהצילה את חיי", היא מסכמת ואומרת.

הסיפור המלא מחר בידיעות הגליל

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות