fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוחבוט: "בעל הבית השתגע"

בלאגן מאחורי הקלעים. בוחבוט בהסכם הגג (צילום: אדריאן הרבשטיין)
בלאגן מאחורי הקלעים. בוחבוט בהסכם הגג (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ראש עיריית מעלות תרשיחא שלמה בוחבוט שלח בשבוע שעבר מכתב זועם ליו"ר מפלגת העבודה  יצחק (בוז'י) הרצוג וטוען כי המפלגה איבדה כיוון ואף מאשים ב'אנרכיה',  כיוון שאפשרה  למועמדת ליו"ר הסתדרות העובדים  ח"כ שלי יחימוביץ להעמיד  מועמדות:  יו"ר ועד העובדים בעיריית נהריה לשעבר, רותי נחום לתפקיד יו"ר מרחב ההסתדרות מול היו"ר המכהן אשר שמואלי ואת חברת מועצת העיר שרית מולכו מול יו"ר נעמ"ת  המכהנת עופרה כהן- אלקיים.

בוחבוט אף כותב שח"כ יחימוביץ שולחת ידה אל "השטח" ומציבה מועמדת  מול יו"ר מכהן זה שנים.  במכתב התמיכה של בוחבוט בשמואלי וכהן -אלקיים מוסיף: "נראה שבמפלגה "בעל הבית השתגע".. ומציין כי כהן- אלקיים קיבלה את תואר אשת השנה של המחנה הציוני לפני כחודש.

"איך חברת מפלגת העבודה מתמודדת לראשות ההסתדרות בניגוד להחלטת המפלגה ומציבה מועמדת מול יו"ר מכהן… אני הייתי פוסל את המועמדים ליו"ר שיושבים ושותקים ונותנים יד לפרק את המפלגה, היכן המנהיגות?  מי שיוצא נגד החלטות המפלגה צריך להיות מסולק ממנה", כותב בוחבוט.

בלאגן מאחורי הקלעים. בוחבוט בהסכם הגג (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אנרכיה? בוחבוט(צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

 

 

 

 

 

"אנחנו לא מפחדות"

מכתבו של בוחבוט נשלח לכל מקבלי ההחלטות במדינה כולל חברי כנסת. 

המועמדות נחום ומולכו: "המכתב של בוחבוט משקף, לצערנו הרב , את תמונת המצב העגומה של החברה הישראלית מצד אחד  ואת ההתדרדרות המוסרית של  מקבלי ההחלטות מצד שני. ראש עיר שתומך במועמד להסתדרות מראה בעצם לעובדיו מה יהיה עתידם התעסוקתי. אל לו  להתערב בבוטות כזו בבחירות שהרי אין לו שום חלק בהם ובכך גם פוגע בחופש הביטוי של עובדיו ותושבי עירו . אנו לא נעמוד מנגד ונחריש. בהחלט היינו מצפות מבוחבוט , ראש העיר הוותיק ביותר בישראל וכיו"ר השלטון המקומי לשעבר ,שלא יתערב ועוד יתיימר לבחור למען עובדיו מי ייצג אותם מולו. חבל שבוחבוט , למען הגילוי הנאות, לא חשף  את פשר  קרבתו לשמואלי.

"זכות חופש הבחירה ניתנה אך ורק לעובדים ואוי לה להסתדרות שמרשה התנהלות מן הסוג הנמוך ביותר. אחת הסיבות העיקריות, שבגינן החלטנו להתמודד במרחב הגליל המערבי ,היא במפורש כדי למנוע  מצבים שבהם ראשי ערים ו/או בעלי אינטרסים מפעילים לחצים כל כך כבדים על עובדים שחוששים לפרנסתם.  אנחנו מבטיחות לכלל העובדים שנייצג אתכם בניקיון כפיים וללא שום אינטרסים אישיים. אז בוחבוט הנכבד, אנחנו לא מפחדות".

רותי נחום ושרית מולכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
רותי נחום ושרית מולכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

גם חבר האופוזיציה עו"ד יוסף ברדא  הגיב על המכתב שנשלח בתפוצה רחבה: "ראש העיר הוותיק בישראל מגן על יו״ר ההסתדרות גליל מערבי שמכהן בתפקידו כבר 25 שנה. איך אותו יו״ר אמור להגן על עובדי עירייה ולשרת את האינטרסים שלהם?? רק בשביל זה צריכים 2,000 חברי ההסתדרות במעלות, ובעיקר עובדי העירייה, להצביע לשלי יחימוביץ, לרותי נחום ולשרית מולכו".

מעיריית מעלות- תרשיחא לא התקבלה תגובה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות