fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהקמה: 40 מליון שקלים יושקעו בקאנטרי החדש בחדרה

בהשקעה כספית ניכרת ייפתח ב-2020 סניף של הולמס פלייס בשכונת הפארק שבמערב העיר
צביקה גנדלמן וריצ'י האנטר, מבעלי הולמס פלייס, בעת הנחת למכון הכושר בחדרה. צילום: צליל ספרמן
צביקה גנדלמן וריצ'י האנטר, מבעלי הולמס פלייס, בעת הנחת למכון הכושר בחדרה. צילום: צליל ספרמן

במעמד ראש העיר צביקה גנדלמן, בכירים בתעשייה המקומית והנהלת קבוצת הולמס פלייס הונחה אבן הפינה להקמתו של מרכז כושר ובריאות משפחתי שישתרע על פני 4,000 מ"ר במרכז שכונת הפארק החדשה במערב העיר בעלות של 40 מיליון שקלים וצפוי להיפתח בתחילת 2020. השטח הוחכר להולמס פלייס על ידי עיריית חדרה לתקופה של 25 שנה לשם תכנון, הקמה והפעלה של המקום ולאחריה יחזור המקום לחזקת העירייה. 

מרכז הכושר והבריאות המשפחתי של הולמס פלייס עתיד להיפתח בתחילת 2020  בהשקעה כוללת של כ-40 מיליון שקלים. המתחם ישתרע על שטח של 4,000 מ"ר ויכלול בריכת שחייה מקורה, אולמות חוגים, אולם ספינינג, אולם פילאטיס מכשירים, חדר כושר בגודל 900 מ"ר, אולם לאימונים אישיים, שירותים, מלתחות, ג'ימבורי לפעוטות ועוד. בשטח החיצוני ייבנו בריכה חיצונית, בריכת פעוטות, מגרש משולב, גינת שעשועים לילדים, מדשאות וכ- 200 מקומות חנייה. בסמוך למתחם יוקם שטח מסחרי שיכלול בתי קפה וחנויות נוחות שישרתו את הבאים ואת תושבי הסביבה.

קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס אמרה כי הקאנטרי החדש עתיד לספק כ- 200 מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר והסביבה. ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: "מדובר בפרויקט הדגל של העיר חדרה לו מחכים התושבים שנים רבות. פרויקט שישדרג את איכות החיים בעיר וישרת את תושבי העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות