fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לארצית: כרמיאל ניצחה 70:82 את ביאליק

דודי אדלר מנסה לגבור על שחקני ביאליק (צילום: יניב לני)

מכבי כרמיאל עברה אתמול בערב (שלישי) מכשול רציני בדרך להבטחת העלייה לליגה הארצית, כשניצחה בביתה 70:82 את השניה בטבלה מכבי קרית ביאליק.

ליגה א' זימנה לנו את משחק העונה, בו מוליכת הטבלה המושלמת כרמיאל, אירחה את ביאליק שדולקת אחריה, כשהפער בין השתיים ערב המשחק היה 2 משחקים.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, בה האורחים מביאליק הכתיבו את הקצב וירדו לחדר ההלבשה ביתרון 35:37, המחצית השניה נפתחה בסערה של כרמיאל עם 3 שלשות רצופות שהעלו אותה ליתרון 37:44. אם המחצית הראשונה הייתה רגועה יחסית, במחצית השניה השריקות הטכניות והבלתי ספורטיביות שיחקו תפקיד משמעותי והנפגעת העיקרית הייתה ביאליק, שהאגרסיביות שלה חצתה קווים אדומים ושופטי המשחק אף נאלצו להרחיק את יו"ר ביאליק משה פנחס ליציע.

דודי אדלר מנסה לגבור על שחקני ביאליק (צילום: יניב לני)
דודי אדלר מנסה לגבור על שחקני ביאליק (צילום: יניב לני)

כרמיאל שנבנתה בדמותו של בריסקר, שהשקט הוא המאפיין העיקרי שלה, ניצלה את הלחץ אצל האורחת מביאליק ועלתה ליתרון 46:63 (דקה 27). ביאליק עוד ניסתה לחזור והורידה לחד ספרתי, אבל זה הכי קרוב שהצליחה להגיע ובסיום כרמיאל חגגה ניצחון 70:82 שמכניס אותה רגל וחצי לליגה הארצית.

בועז גלאט מול יואב אביב (צילום: יניב לני)
בועז גלאט מול יואב אביב (צילום: יניב לני)

בעקבות הניצחון כרמיאל מתרחקת 3 משחקים מהמקום השני. עכברי ליגה א' כבר מבינים שהמנכ"ל יוסי אסדו יכול להתחיל לקרר את השמפניות. ביום שלישי הקרוב כרמיאל תתארח אצל האחרונה בטבלה הפועל גליל חיספין.

בריסקר ואסדו מחובקים בסיום (צילום: יניב לני)
בריסקר ואסדו מחובקים בסיום (צילום: יניב לני)

קפטן כרמיאל בועז גלט: "דיברנו כל השבוע על המשחק הזה והתכוננו אליו מצוין. נכון, זה ניצחון גדול, אבל כמו שמארק אמר לנו בסוף המשחק עדיין לא עשינו כלום. אין ספק שאנחנו בדרך הנכונה".

קלעו לכרמיאל: דודי אדלר 20 נק', דניאל ליברמן 19 נק', אבי טקיאר 13 נק', גל ויינריך 9 נק', גיא בר-שלום 9 נק', יואב סלמה 5 נק', אסף פסטייה 4 נק', בועז גלט 3 נק'.

קלעו לקרית ביאליק: יעד גולץ 21 נק', יואב אביב 14 נק', תמיר לקס 12 נק', כפיר אסייג 9 נק', שלומי אייזנקוט 6 נק', תמיר שמש 5 נק', יוסף גדבאן 3 נק'.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות