fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתגר נייר הטואלט לא פסח גם על כדורגלניות קרית ים

כדורגלניות הפועל קרית ים מנסות לשמור על מצב רוח מרומם גם בימים אלה כשהן לא מתאמנות. הן החליטו להצטרף לאתגר נייר הטואלט שכובש בימים אלה את כל העולם
אתגר נייר הטואלט. כדורגלניות הפועל קרית ים | צילום: הפועל קרית ים נשים
אתגר נייר הטואלט. כדורגלניות הפועל קרית ים | צילום: הפועל קרית ים נשים

בצל מגפת הקורונה שהקפיאה את כל משחקי הספורט בעולם והכניסה רבים מהכדורגלנים להסגר התפתח לו אתגר שכבש את הרשת: אתגר נייר הטואלט. נייר הטואלט, כידוע, הפך בצוק העיתים, למצרך הכי מבוקש בשוק.

כוכבי כדורגל מכל העולם נענו לאתגר והעלו לרשת סרטונים שלהם כשהם מקפיצים נייר טואלט, ולפני מספר ימים ראינו אפילו כדורגלן-העל ליונל מסי מעלה סרטון שלו מבצע את האתגר, כפי שדיווח האתר one.

האתגר בקרית ים

עתה מתברר כי האתגר לא פסח גם על מחוזותינו. במהלך סוף השבוע כדורגלניות הפועל קרית ים החליטו גם הן לבצע את האתגר, כשכל אחת לקחה את הגליל למקום שלה.

בקבוצה מנסים לשמור על מצב רוח מרומם גם בימים אלה כשהכדורגלניות לא מתאמנות.

איך התחיל האתגר בקרית ים? כמה שחקניות איתגרו את מאמן הקבוצה יוסי בוחבוט, שאיתגר שחקניות אחרות.  בקבוצה ציינו את מצטייני האתגר: אורלי טלבי שהקפיצה 17 פעמים (הכי הרבה), והמאמן יוסי בוחבוט שהקפיץ 16 פעמים.

מורן לוגאסי, השוערת והקפטנית של הקבוצה: "בעקבות ההיענות של ליונל מסי לאתגר נייר טואלט, קבוצת הפועל קרית ים החליטה לקחת את האתגר על עצמה, לאור המצב הקשה שאנחנו כרגע ללא אימונים, החלטנו לעוף על האתגר בכל דרך אפשרית. בהזדמנות זאת אנחנו רוצות לאתגר את כל ליגת הנשים בכדורגל".

עוד כוכבים שנענו לאתגר ברחבי העולם: בראהים דיאס מריאל מדריד, בורחה איגלסיאס מבטיס, ריקי פוץ' מברצלונה, יאגו הרין מאתלטיק בילבאו וסרג'י סאמפר מוויסל קובה.

צפו בסרטון: אתגר נייר הטואלט של כדורגלניות הפועל קרית ים | עריכת סרטון: מורן לוגאסי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות