fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארכה של עשרה ימים למציאת פתרון לבית הספר "נתיבות משה" בטרם יושבת שוב

בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)
בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)

הורי ילדי ביה"ס נתיבות משה בקריית שמואל, אשר השביתו את הלימודים בתחילת שנת הלימודים בשל אי כשירותו של מבנה בית הספר ללימודים, פנו השבוע במכתב לשר החינוך, שבו ציינו כי הם נעתרים לבקשת נציג המשרד, לקבלת ארכה נוספת של עשרה ימים, להצגת פתרון הקבע למבנה בית הספר.

"כידוע לך, טרם נמצא פתרון למבנה בית ספר ראוי לתלמידי בית הספר נתיבות משה, בשכונת קריית שמואל בחיפה. על פי ידיעתנו (מפי השמועה בלבד), ימים ספורים לפני המועד האחרון להצגת פתרון אושפז, לצערנו הרב, איש משרדך, מר תמיר בן-משה, המשמש כיו"ר הועדה שהקמת למציאת פתרון. אנחנו מאחלים לו בריאות שלמה.במכתבנו אליך לפני החגים, נכתב כי מתוך רצון טוב ומתוך התחשבות כנה במצב בריאותו של מר בן-משה, אנו דוחים את המשך השבתת הלימודים עד לאחר חג הסוכות – וכך עשינו. ברצוננו לציין, כי בימים בהם התקיימו לימודים בנתיבות משה – הצפיפות הנוראית והיעדר תנאים מתאימים, גבו מחיר כבד של פגיעות ופציעות תלמידים", כך נכתב במכתב.

בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)
בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)

וועד ההורים עמד להשבית שוב את הלימודים בבית הספר מיד לאחר חופשת סוכות אולם הממונה על המחוז החרדי במשרד החינוך אמר להורים כי בן משה מבקש לאפשר לו לסיים את עבודתו. לדבריו, הוא יוכל להציג פתרון הולם בתוך עשרה ימים. "אנו נענים לפנייתכם ודוחים את השבתת בית-הספר בעשרה ימים, אלא אם כן יוצג פתרון מקובל ומוסכם בתוך אותו פרק זמן".

מוועד הורי ביה"ס נמסר, כי לא תינתן ארכה נוספת בהמשך, במידה ולא יוצג פתרון בעשרת הימים הקרובים: "במידה ולא יוצג הפתרון או שהוא יהיה לא מקובל עלינו, אנחנו חוזרים בעוד עשרה ימים בדיוק להשבית את הלימודים. ילדינו לא ילמדו במבנה מסוכן ולא הולם".

במקביל למאבק ההורים נמסר על פי מסמכים של בית הספר, כי הסכסוך הממושך הביא לכך שעשרות תלמידים עזבו את בית הספר לטובת מוסדות חינוך אחרים. הסיבה העיקרית לכל היא הבעייתיות שנוצרה סביב המשך קיומו של בית הספר. מנתונים שהגיעו ל"הד הקריות" עולה כי בתחילת שנת הלימודים היו רשומים בבית הספר 420 תלמידים וכעת רשומים בו 379 תלמידים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות