fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אריק לייבוביץ ראש מנהל תעשיות ועסקים עוזב

אריק ליבוביץ ראש מנהל תעשיות ועסקים עוזב את תפקידו בימים אלה לאחר שרות של שלוש שנים. העיריה טרם פרסמה מכרז למחליפו.
אריק לייבוביץ צילום פרטי
אריק לייבוביץ צילום פרטי

אריק ליבוביץ ראש מנהל תעשיות ועסקים עוזב את תפקידו בימים אלה לאחר שרות של שלוש שנים. העיריה טרם פרסמה מכרז למחליפו.

ליבוביץ 47, בעל התמחות בכלכלה אורבנית מהפקולטה לארכיטקטורה בטכניון ובעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק כיהן בעבר כראש אגף תכנון ובניה במשרד הכלכלה. הוא הגיע לנתניה לפני כשלוש שנים אז החליטו ראש העיר, מרים פיירברג-איכר ומנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, להקים את מנהל תעשיות ועסקים על מנת לפתח פתרונות מקיפים להיקפי הצמיחה האדירים הצפויים לעיר בתחום התעסוקה, שמטרותיו העיקריות למשוך תעשיות עוגן ועסקים חדשים לעיר, לשמר עסקים קיימים וליצור סביבת פעילות אטרקטיבית לעסקים מסקטורים שונים. במהלך השנים נתניה עלתה למקום השני מהמקום ה-8 במדד הידידותיות לעסקים של משרד הכלכלה ולמקום החמישי מהמקום ה-9  במדד דן אנד ברדסטריט לערים שהכי טוב לעשות בהן עסקים או להקים בהן עסק חדש. "על מנת להצליח במשימה זו, הוגדרו מספר אפיקי פעולה, כאשר המרכזי שבהם הוא יצירת מסלול ירוק ליזמים ותפישתone stop shop  ובמקביל פיתוח הקשר הישיר וכן קהילה עסקית תומכת ומעורבת העוזרת לקדם את תנופת הפיתוח בעיר". כך ליבוביץ.

אריק לייבוביץ צילום פרטי
אריק לייבוביץ צילום פרטי

פארקי התעסוקה והעסקים של העיר נתניה מאכלסים 1.5 מיליון מ"ר בנוי של תעשייה, משרדים מסחר, מלאכה ושירותים אחרים ומשתרעים על כ- 3,500 דונם לאורך של כ-6 ק"מ ממזרח לכביש החוף ונהנים ממיקום אסטרטגי על כביש מספר 2 וגישה תחבורתית נוחה מצפון ומדרום בגשרים ותחנות רכבת סמוכות.

עיריית נתניה מקדמת בימים אלה תוכנית להקמת אזור תעסוקה חדש בין שני אזורי התעשייה הוותיקים של העיר. התוכנית החדשה חולשת על שטח בן 5,200 דונם, והיא בעלת פוטנציאל לבניית 8.5 מיליון מ"ר, לעומת 1.5 מיליון מ"ר הבנויים בשטח כיום.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות