fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אצטדיון גרין ייסגר, הפועל נצרת עילית תיאלץ שוב לנדוד

משרד התמ"ת אישר את האצטדיון לחודש ימים בלבד, שיפוג ביום שני, הראשון בפברואר. הסיבה: סכנת קריסה בחומה המקיפה את האצטדיון. במשרד התמ"ת חוששים במיוחד בימים גשומים אלו, שעלולים לגרום לפגיעה בחיי אדם
הקטע הבעייתי בחומה (צילום יצחק סולומון)
הקטע הבעייתי בחומה (צילום יצחק סולומון)

אצטדיון גרין בנצרת עילית צפוי להיסגר בימים הקרובים לתקופה ארוכה. כזכור, הפועל נצרת עילית שבה לשחק בגרין רק לפני חודשיים, לאחר תקופה ארוכה בה נאלצה לנדוד במגרשים זרים, משום שלא היה כשיר לאירוח משחקים.
כאשר הצליחו סוף סוף בעיריית נצרת עילית, בעלת הבית של האצטדיון לאשר אותו, קיבלו אשור זמני לחודש ימים, שהוארך בחודש נוסף. אחד הליקויים הרציניים הוא סדק נרחב בחומה המקיפה את האצטדיון, במשרד התמ"ת, שאמור לאשר את המגרש, לא ייקחו ככל הראה צ'אנס ולא יאשרו שוב את האצטדיון, לאחר שפעמיים נתנו אישור זמני. במשרד התמ"ת חוששים מקריסת החומה, במיוחד בימים גשומים אלו, שעלולה לגרום לפגיעה בחיי אדם.
מהנדסת עיריית נצרת עילית, סבטלנה גרמן, הגיע למגרש לבדוק את הנושא מקרוב. המקום גודר והוצבו בו שלטים של סכנה. המהנדסת אמרה כי דרוש תיקון יסודי ומעמיק, דבר שייקח זמן ואי אפשר לבצע אותו כעת, במהלך העונה והחורף. המשמעות: אצטדיון גרין יושבת שוב לתקופה ארוכה.

הקטע הבעייתי בחומה (צילום יצחק סולומון)
הקטע הבעייתי בחומה (צילום יצחק סולומון)

בהפועל נצרת עילית מיואשים. לא די שהמצב המקצועי קשה, לא די שהעירייה אינה מעבירה הקצבות (הגזבר עופר לוי: "אין תקציב מאושר, על פי מה אעביר להם הקצבות?"), הרי שכעת עלולה לנחות עליהם צרה נוספת. הם עדיין לא הספיקו לשכוח את הסרטים שעברו בתחילת העונה ואת העלויות הכספיות הנלוות, בעקבות המשחקים שנאלצו לארח בעילוט, בעכו ובעפולה.
יש לציין כי מבחינה מקצועית יכול לצאת רק טוב מסגירת אצטדיון גרין, שכן הקבוצה לא ניצחה אפילו פעם אחת מאז חזרה לגרין, הנחשב לאצטדיון הכי גרוע בליגה הלאומית.

סגן ראש העיר, אלכס גופמן, מסר בתגובה: "הנושא נמצא בטיפול גורמי ההנדסה בעירייה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות