fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפרים מעודה: לא אתמודד לראשות פרדס חנה כרכור אלא למועצה

אפרים מעודה (צילום: סטודיו "בזווית אחרת")
אפרים מעודה (צילום: סטודיו "בזווית אחרת")

מצב הבחירות הצפויות בפרדס חנה כרכור השתנה: אפרים מעודה, שהיה מנהל חברת עמידר בפרדס חנה משך שנים ארוכות, פעיל במועצת היישוב כבר 20 שנה ואלה הבחירות 4 במספר שלו, הודיע השבוע כי החליט להתמודד לחברות במועצה בלבד, ולא לראשות המועצה, כפי שהודיע לפני מספר חודשים.

לדברי מעודה, בתחילה שקל להתמודד על ראשות המועצה אולם החליט בעצת משפחתו כי לא יעשה זאת, מסיבות שונות. הוא מסביר את מניעיו: "איני צריך רכב צמוד לשכה ולוגו. יש לי פתקים ועט ואני רושם בקשות וטענות ומנסה לתקן עוולות בירוקרטיות של הרשות המקומית שלנו לסייע ולעזור. בעיקר אני רואה שליחות בתפקידי בסיוע לחלשים, אלה שאינם יכולים לעמוד בתור שעות, אלה שאינם יודעים לערער באינטרנט על חשבון המים שלהם, ואלה שאינם יודעים לקרוא את תלוש הארנונה שלהם .במרוץ של פרדס חנה כרכור להיות יישוב מבוקש בעל ערך נדל"ני, האנשים הללו, מקימי היישוב, נשכחו מעט. אני פוליטיקאי מהזן הישן ואיני מתנצל על זה, אני גאה בזה מאוד".

הוא מפרט למה הכוונה בפוליטיקאי מהזן הישן: "אני לא מאמין בקשר עם הבוחר דרך הפייסבוק, אני לא עסוק כל היום כמו הפוליטיקאים החדשים בתמונות סלפי מבוימות, אני לא יוצר 'ספינים', אליי לא פונים במייל ואצלי איש לא נכנס ל'ספאם'. הטלפון שלי תמיד פנוי ובמשך עשרות שנים אין מצב שתושב יבקש להיפגש איתי ולא נקבע .עזרתי כבר למאות אנשים ומשפחות, קידמתי פרויקטים, אני לא חושב על התחנה הבאה שלי. אין לי תוכניות פוליטיות ואינני זקוק למשכורת שמנה. אני מהדור הישן שאכפת לו, שכשהוא רואה עוול הוא לא ישן בלילה ומוכן להזיע ולרוץ עד קצה העולם עד שבעייתו של פלוני תיפתר .זה הטיקט שלי, ואני לא צריך בשבילו קליפ עם זמרים מפורסמים".

"געש תרם רבות". אפרים מעודה (צילום: סטודיו בזוית אחרת)
אפרים מעודה (צילום: סטודיו בזוית אחרת)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות