fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אנסה לסייע ולעזור בגיוס ספונסרים"

לאחר שהטיל פצצה והודיע כי יקצץ 40 אחוזים מהתמיכות לעמותות הספורט העירוניות, משגר רונן פלוט מסר של הרגעה לקבוצות המודאגות
אוהדי הפועל נצרת עילית
אוהדי הפועל נצרת עילית (צילום: רחאל חג'אג')

לאחר שירה את החץ והודיע כי בכוונתו לקצץ בכספי התמיכות לעמותות הספורט 40 אחוזים מהתקציב, בשל המצוקה הכספית הקשה בעירייה, הודיע ראש העיר נצרת עילית הנבחר, רונן פלוט, על כוונתו לנסות ולסייע באמצעות גיוס כספי חוץ עירייה.

פלוט הידוע בקשריו הטובים לא רק עם צמרת השלטון אלא גם עם צמרת הממון הבטיח בזהירות רבה כי ינסה לסייע ככל שהדבר יתאפשר על ידו. הוא הסביר כי העירייה לבדה, במצבה הכספי הנוכחי, אינה יכולה לשאת על גבה את התמיכה הכספית בעמותות וכי אין מנוס אלא בקיצוץ התקציב העירוני והעברת כובד המשקל על נותני חסויות ובעלי עניין בקבוצות הספורט.

אוהדי הפועל נצרת עילית
אוהדי הפועל נצרת עילית (צילום: רחאל חג'אג')

"בהחלט יש מקום  לספונסרים שיאמצו את הקבוצות של נצרת עילית גם ממניעים כלכליים שהרי אוהדים רבים פוקדים את המגרשים והמשחקים זוכים לעניין וסיקור תקשורתי"

פלוט נזהר שלא לפזר הבטחות ללא כיסוי ולא לייצר אשליות בקרב ראשי הקבוצה. "אני יכול להבטיח לנסות ולעשות את מה שאני יכול, לא יותר מזה", אמר והוסיף "אין מי שרוצה יותר ממני שקבוצות הספורט בעיר שלנו יצליחו וישגשגו, הרי אם הן מצליחות העיר מצליחה ואם העיר מצליחה ראש העיר מצליח. זהו אינטרס משותף של כולנו ועלינו לשלב ידיים ולפעול למענו"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות