fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אני שילוב של שמעון בוסקילה ועמיר בניון

מיכאל פרץ מחדרה, שבסוף שבוע הבא יופיע בבריסל לצד אנריקו מסיאס, לא מאמין בתוכניות ריאליטי אלא בדרך שיש לעשות, ומבקש שתאהבו את המוזיקה שלו
האלבום השלישי בדרך. מיכאל פרץ (צילום: רמי זרנגר)

מצד אחד, מיכאל פרץ, 33, מחדרה עדיין מחפש להגשים את החלום. מצד שני, הוא הגיע לשיאים כל כך גדולים, שלבטח מהווים חלום עבור אחרים. אבל ניגודים הם אולי סיפור החיים של פרץ, נשוי עם חמישה ילדים, שנולד במושב חוסן, עשה את מרבית שנות הנערות שלו בפרדס חנה וכיום מתגורר בחדרה.

פרץ, הבכור למשפחה של שמונה נפשות, עובד כרגע על אלבום הבכורה שלו. זמר. את רוב שנותיו במוזיקה עשה דווקא כפייטן, כולל ארבע שנים שכללו הופעות מול קהל יהודי בכל רחבי העולם.

את המוזיקה העכשווית שלו הוא מגדיר "מוזיקה ישראלית אתנית". לפרץ יש הסבר מצוין איך הכל נולד: "התחלתי לשיר בגיל 8. שרתי במקהלת בית הספר, הכיוון היה מזרחי. השירה באה מאמא שלי, היא הייתה במקהלה של נחום היימן. ככה זה עבד. חצי יום הייתי שר זוהר ארגוב, וחצי יום הייתי שומע נחצ'ה, ובבית של סבתא שמעו בכלל ערבית. יש יותר מיקס מזה? שאבתי את כל סוגי המוזיקה, וזה בא לידי ביטוי במה שאני עושה היום".

הכתבה המלאה ביום שישי בעכבר העיר המצורף לחדשות חדרה, כל זכרון וכל הפרדס ובמהדורות הדיגיטליות

האלבום השלישי בדרך. מיכאל פרץ (צילום: רמי זרנגר)
האלבום השלישי בדרך. מיכאל פרץ (צילום: רמי זרנגר)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות