fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני לא מתכוון להיאחז בכיסא עד אחרית הימים"

ארקדי פומרנץ. צילום עצמי
ארקדי פומרנץ. צילום עצמי
המועמד לראשות עיריית מעלות תרשיחא ארקדי פומרץ מכוון גבוהה בבחירות לראשות העירייה. יש לו משימה לנצח את ראש העירייה הוותיק ביותר בארץ שלמה בוחבוט. בינתיים קמו עוד מועמדים החפצים בהחלפת השלטון, אך פומרנץ לא דואג. מי שהפסיד ב-282 קולות בבחירות 2013 ואומר בפה מלא כי השינוי מעבר לפינה.
 פומרנץ בן 48, הגיע למעלות לפני 17 שנה, הוא נשוי לגרטה, אבא לשלושה ילדים: קרן;סגן בצה"ל, יובל: תלמיד תיכון, ליאל: תלמידה ביסודי.  בתפקידו הציבורי היה סגנו של בוחבוט וממלא מקום ראש העיר.  פומרנץ, הנדסאי תואר ראשון בטכניון במקצועו מנהל המחלקה הטכנית ברכבת ישראל. כעת מתמודד ברשימה עצמאית בשם "לנו".
"אני מתמודד ואנצח בבחירות לראשות העיר. יש להגביל כהונת ראש עיר לשתי קדנציות לכל היותר. אני לא מתכוון להיאחז בכיסא עד אחרית הימים. אני חושב ששתי קדנציות זה מספיק, גג שלוש. מה שלא תספיק עד אז, לעולם לא תעשה.  מעלות יקרה לליבי אני אוהבים את האנשים שחיים בה הם חמים ומחבקים. אנחנו חיים במקום הכי יפה עם נוף מדהים.
אני מתכוון לשנות  הרבה מאד דברים, בעיקר את  חוסר היחס לתושבים. לדעתי אין למעלות חזון. אפעל למנהל תקין ושקיפות, השקעה בחינוך שהוא ערך עליון וכמובן, החזון שלי להפוך את מעלות תרשיחא לעיר חכמה ומתחדשת.  עשיתי רבות למען העיר, אבל אני לא אוהב להתהדר בנוצות. חשוב יותר מה אני רוצה לעשות בעתיד ובגלל זה שקדתי רבות על תוכנית פומרנץ 2023".
מה הטעות הפוליטית הכי גדולה שלך?
 "מי שלא טועה לא לומד, מקווה שהפעם כולם הבינו את הטעות ונתקן אותה ב-30 לאוקטובר".
ארקדי פומרנץ. צילום עצמי
ארקדי פומרנץ. צילום עצמי
האם לדעתך רק באיחוד ניתן לנצח את ראש העירייה המכהן? 
"אני לא עוסק בספקולציות, אני עסוק בשטח ואני מבין שני דברים בצורה מאוד ברורה: הגיע הזמן אחרי 42 שנים לראש עירייה אחר ושאין לי ספק שזה צריך להיות אני. יש לי תמיכה מאוד רחבה מכל המגזרים ללא יוצא מהכלל: ותיקים, עולים, יהודים וערבים והקהילה הצעירה. כולם היום מבינים שאם רוצים להחליף שלטון ולצאת לעידן חדש, רק אני יכול לעשות את זה, כל מי שלא מבין את זה או פועל אחרת, בעצם ממליך מחדש את בוחבוט לקדנציה תשיעית והאחריות היא עליו".
מה דעתך על המועמדים האחרים? 
"דעתי על הראש המכהן ידועה ואני חושב שחבל שהוא ממשיך ולא פורש, באיזה שהוא מקום אני מקווה בשבילו שיבין שהגיע הזמן לעידן חדש בעיר. את עו"ד יוסי ברדא אני מכיר מהעבודה במועצת העיר, אני חושב שהוא בחור חיובי. טוב שצעירים יכנסו לפוליטיקה המקומית. אני מבטיח, לא אשאר 42 שנים ראש העיר גם לא 16".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות