fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני לא טיפוס שגרתי, לטוב ולרע. רק בזכות זה הצלחתי"

נוגס במדליית הזהב. גל פרידמן (צילום: באדיבות ערוץ הספורט)

גל פרידמן משדות ים, מדליסט הזהב הראשון והיחיד עד כה של מדינת ישראל, ומי שזכה גם במדליית כסף באולימפיאדת אטלנטה, מאוכזב שהוא לא חלק מהצוות בריו ("פספוס שלהם"), נהנה מאוד להדריך את הדור הבא, מפרגן לשחר צוברי ("הוא יכול להפתיע") ובכלל לא בטוח שהוא יצפה במשחקים ("תלוי אם הילדים יעירו אותי בלילה").

"אני לא חושב שאפשר להתכונן לזה באמת. או שיש לך את זה, או שלא. קשה מאוד להיבנות לתוך זה. ברור שכספורטאי ישראלי הלחץ יותר גדול, כי אין לנו הרבה ספורטאים שמגיעים לאולימפיאדה ולכן הציפיות מכל אחד גדולות יותר. מה שכן צריך לעשות הוא לנתב את הלחצים לכיוונים חיוביים".

"על פי הפילוסופיה שלי, מאמן צריך להיות האיש הרע ולהגיד את האמת בפרצוף. ולא להתחנף. ויש הרבה מאמנים לצערי שהם יס מנים של הספורטאים. דרישות זה חלק מהעניין, משמעת זה חלק מהעניין. הכל מתחיל מהספורטאי ומהרצון שלו להצליח. אם זה קיים, הוא זה שקודם כל חייב לדרוש מעצמו".

הראיון המיוחד עם גל פרידמן ייתפרסם ביום שישי 5.8 בעיתונים חדשות חדרה וחדשות נתניה ובמגזין המיוחד "עכבר ריו" שיצורף לעיתון הד הקריות

נוגס במדליית הזהב. גל פרידמן (צילום: באדיבות ערוץ הספורט)
נוגס במדליית הזהב. גל פרידמן (צילום: באדיבות ערוץ הספורט)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות